19 Haziran 2016 Pazar

Erken Gelen Tatil!

.
Öğrencilik hayatımın son bulduğu şu aylarda, erkenden içerisine girmiş olduğum tatil kafasından mutlu olsam mı olmasam mı bilemiyorum.Bir yandan acaba 'çok alışır mıyım?' korkusu diğer yandan da 'amaaan be kızım bu sene çok yoruldun azıcık dinlen' rahatlığı var içimde.Her yeni mezun gibi neler yapacağım?ne olacağım?ee okul bitti sonra..? sorularından kaçmak için kendimi bir haftalığına Taşucu'na attım.Ama sorun bakalım o sorulardan uzaklaşabildim mi?Tabi ki hayır.Her gün beynimi kemiren soruları göz ardı edip tatil yapmak benim için oldukça zordu.Ama yine de keyifsiz bir kaçış yaşadım diyemem.
E blog moda blogu olunca onunla ilgili de bişeyler paylaşmak lazım tabi.Bugün paylaşmak istediğim şey aslında bir saç aksesuarı.Hayallerimde balom için almış olduğum ancak sonradan uyduramayıp 'ben bunu nerede takacağım'diye debelendiğim,aslında bakarsanız öyle çok şatafatı da olmayan bir saç aksesuarı.Ben yine çok konuştum evet.O yüzden en iyisi fotoğraflara bakalım. :)


 Şöyle bir yakından bakınca benim tarzımdan aşırı uzak bir taç olmadığını düşündüm.Böyle bir cümle kurdum çünkü bu tarz şeyleri genelde kendime yakıştırmam.Ama başkasında beğeniyorum gayet.(taşsız tuşsuz olanları tabi.. :D) Dediğim gibi balom için almıştım ama günlük takmak nasip oldu.Yine de uzun uzun dolaşamadım niyeyse fotoğraf çekilip çıkardım.Yine günlük hayatımda takabileceğimi sanmıyorum ama uzaktan seviyeli bir ilişkimiz var kendisiyle :).

Çiçekli taç : H&M
Gözlük : H&M
Kolye: Taşucu'nda bir sokak satıcısından
Gömlek: Annem sağolsun :P

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi