1 Ocak 2016 Cuma

Rossmann Alışverişi!

2016'ın ilk gününden herkese merhabaaa!Umarım bu yıl herkes için mükemmel sağlıklı ,mükemmel mutlu,aşklı ve paralı geçer.Artık haberlerde kötü şeyler görmediğimiz ve duymadığımız bir yıl olur.Hepimizin tek istediği eminim ki huzurlu ve barış dolu bir Dünya'da yaşamak.Ben inanıyorum bu sene herkes için güzel olacak.:) <3




Biliyorsunuz ki yılbaşı öncesi gratis ,watsons ve rossman yine büyük bir indirime girdi.Benim bu ay çok fazla şeye ihtiyacım yoktu o yüzden alışverişim de ihtiyaçlarıma göre oldu.Yaklaşık bir haftadır kullandığım ürünler hakkındaki ilk izlenimlerimi ve  yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.

Yağlı ve siyah nokta oluşumuna müsait bir cildim olduğu için uzun zamandır siyah noktalarımla başa çıkacak bir yol arıyordum.Geçen sene iki ayda bir cilt bakımına gittim ama bu sene çok fazla vaktim olmadığı için gidemiyorum malesef. Bu yüzden haftada bir kez maske yapıp,iki kez de peeling le temizlemeye çalışıyorum.Ama bunların yanı sıra bir de yüz fırçası almak istiyordum .Body shop ta olduğunu biliyordum.Gittim sordum fiyatı 40 tl civarındaydı ve açıkcası bana pahalı geldi.Birazcık daha araştırınca da Rossman'da satılan Rival De Loop markasının bu yüz temizleme cihazının olduğunu gördüm.Yorumlarını da okuyup,insanların bir problemle karşılaşmadıklarını görünce bir şans vermek istedim.Normal fiyatını bilmiyorum ancak ben indirimli olarak 23 tl ye aldım.Bence fiyatı çok çok uygun.İçerisinde 4 tane fırça var.Kimisinin kılları daha sertken diğerleri biraz daha hassas ciltler için uygun sanırım.Benim henüz kullanma fırsatım olmadı ancak kullanıp,deneyimledikten sonra sizlerle de yorumlarımı paylaşacağım.

İkinci aldığım bir ürün ise yine aynı markanın göz makyajı temizleme suyu.Aslında  suyu demek yanlış olur sanırım yağı diyelim.Ürünü 1 haftadır düzenli kullanıyorum ve gerçekten sonuçtan memnunum.Göz makyajımı gayet güzel temizliyor.Yağlı bir ürün olmasına rağmen de cildinizde yağlı bir his bırakmıyor bir kaç dakika sonra o yağlı his yok oluyor zaten.Bunu da indirimle 4-5 liraya falan aldım sanırım.Bu ürüne de bir şans verebilirsiniz.

Ben nemlendirici olarak yaklaşık bir altı aydır Biotherm'in aquasource nemlendiricisini kullanıyordum ve aşırı memnundum.Ancak o bitince daha uygun fiyatlı yeni bir ürün denemek istedim.Bu seçeneğimi de yine rival de loop un nemlendirici jelinden yana kullandım.Bence yeterli bir nemlendirme özelliği var.Biraz zaman geçtikçe sanki cildimi yağlandırır gibi oldu ama bu böyle kötü yağlanmadan ziyade parlama gibi hissettirdi bana ama dediğim gibi daha yeni aldığım için kesin konuşamayacağım.Birazcık daha kullandıktan sonra daha doğru yorum yapabilirim sanırım.Ama kesinlikle berbat bir ürün değil.Şans verebilirsiniz.

Kuru şampuan olarak uzun süre Elidor'un boyalı saçlar için olanını kullandım.Benim istediklerimi karşıladı.Aslında Batiste alcaktım ancak o indirimde olmadığı için yine Elidor aldım.Fiyatı 8 liraydı.

Son olaraaak malum dün yılbaşı olduğu için kırmızı bir ruj almak istemiştim ancak istediğim ruju bulamayınca Essence'den bir dudak kalemi aldım.İnsanların övdüğü kadar varmış gerçekten.Dudak kalemi olmasına rağmen çok kolay bir sürümü var ve uzun süre kalıyor.Bu gidişle Essence'in diğer dudak kalemlerini de alacağım sanırım. :D

Benim indirim alışverişim bu kadardı.Eğer bu ürünlerle ilgili sizin de fikirleriniz varsa ve paylaşırsanız çok sevinirim.Herkese iyi yılllaar xoxo.

3 yorum :

  1. Canlandırıcı kuru şampuan en sevdiğim ürünlerden biridir. Özellikle seyahat ettiğim dönemlerde resmen kurtarıcım olmuştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de çok seviyorum.Uzun zamandır kullanmayı bırakmıştım ancak okul yogunlaşınca yine ihtiyacım oldu :)

      Sil
    2. Aynen ben de çok seviyorum.Uzun zamandır kullanmayı bırakmıştım ancak okul yogunlaşınca yine ihtiyacım oldu :)

      Sil

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi