14 Aralık 2015 Pazartesi

Turuncu Aşkı!

Normalde çok renkli kıyafetler giyinen bir insan değilimdir ancak renkli deyince de aklıma gelen tek renk 'turuncu' dur sanırım.Neden bilmem ama turuncu renginin bana kattığı farklı bir enerji var.O gün üzerimde turuncu bir parça varsa hep bir enerjik ve mutlu olurum.Genelde tercih ettiğim renkler burcumdan mıdır nedir hep toprak renkleri oluyor.(bu yüzden Yargıcı ve Massimo Dutti vitrinleri ile aşk yaşıyorum :D )Kimine göre bu renkler anneanne renkleriyken bana göre sakinliğin ve naifliğin renkleri..
Herneyse lafı daha fazla uzatmadan kombinimden birazcık bahsedeyim.

Bayılarak izlediğim bir dizi de (daha sonra bahsedeceğim ) başrol oyuncularından birinin takmış olduğu turuncu bereyle başladı aslında herşey:D.Bu bereyi takan oyuncu kadın değildi yalnız.Hayır o kadar çok beğendim ki berenin duruşunu ben de alacam canım ben de alacam dedim kendi kendime :D ve aldım tabi ki.Hem de tam istediğim ve dizide gördüğüm rengi buldum.

Kabandan bahsedecek olursam eğer, ben bu kabanı geçen sene Kadıköy pazarından 10 liraya almıştım arkadaşlar :D.Gerçekten şaka gibi bir fiyat biliyorum ancak adam edene kadar da öldüm.Kaban bana beden olarak fazla büyüktü aynı zamanda vintage olduğu için vatkaları vardı ama onlarda çok büyüktü.Herneyse işte baya bir tadilat gördü bu kaban.Sonuç da bu şekilde..


Atkı-H&M
Kazak-H&M
Pantolon-Koton
Ayakkabı-H&M
Bere-H&m
 (bu arada ayakkabıyı H&M indiriminden 30 tl ye aldım hala bulabilirsiniz.Çok rahat olduğunu söyleyemeyeceğim ancak ayakta fazla kalmayacağınız günler giyebilirsiniz.)

1 yorum :

  1. Merhaba, Turuncu seçimleriniz İçin www.turuncuaski.com u ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi