20 Aralık 2015 Pazar

She Was Pretty! Kore Dizisi Tavsiyeleri..


Uzun zamandır izlediğim diziler hakkında bir yazı yazmıyordum.Gerçi diziler bittikten sonra yorum yapıyorum genellikle.Bugün de çok severek izlediğim bir diziyi sizle paylaşmayı unuttuğumu fark ettim ve hemen bilgisayarın başına oturdum.Aşklı meşkli vıcık vıcıklı kore dizilerini bayadır izlemiyordum.Genellikle dizinin birinci ya da ikinci bölümünden sonunu tahmin ettiğim için (tabi ki mutlu son) devamında da sıkılıyordum ta ki 'She was pretty'e kadar.


Eğer 'Kill me Heal me'yi izlediyseniz bu dizide çok aşina olduğunuz yüzlerle karşılaşacaksınız.Kimlerden bahsettiğimi diziyi izleyenler anlamıştır ancak bilmeyenler için hemen söyleyeyim çok sevgili Park Seo Joon ve Hwang Jung Eum.

Kill me heal me dizisinde bu ikili ikiz kardeşleri canlandırıyorlardı ancak 'She was pretty'de onları bambaşka rollerde göreceksiniz.Emin olun bir önceki dizide olan kardeş rolünü aklınızdan tamamen siliyorlar.Ben diziye başlamadan önce 'ee bunlar kardeşti şimdi nasıl alışacağım'demiştim ama gerçekten düşündüğüm gibi olmadı.Park Seo Joon Kill me Heal me'de minnoş bir ağabey iken burada cool görünümlü,karizmatik ancak içinde yine de minnoşluk yatan bir adama dönüşmüş.Hwan Jung Eum'da pek yabancılık çekmeyeceksiniz çünkü yine deli manyak hareketleri var.Ben çok gülüyorum bu kadına ya :D.Artık kendi kişiliğinin de dizilerdeki gibi olduğunu düşünmeye başladım cidden.

Herneyse diğer oyunculardan bahsedecek olursam; dizide Hwang Jung Eum'un en yakın arkadaşı rolünde Go Jun Hee var.Yemin ederim bu kızın kıyafetlerini ,saçını başını izlemekten diziyi izleyemediğim zamanlar oldu:D.Bir insana kısa saç bu kadar yakışır daha fazla bir şey demiyoruım.Ayrıca Hwang Jung Eum ve Go Jun Hee nin dizideki arkadaşlığı tam içinizi ısıtacak cinsten.Gerçekten çok tatlılar.
Ama ben en tatlısını sona bıraktım o da tabi ki 'Siwon'.Super Junior hayranlarının bu diziden haberdar olmama ihtimalleri yoktur sanırım.Ben Super Junior'ı pek bilmezdim bu diziye kadar tabii..Siwon dizide Hwang Jung Eum'la sürekli dalga geçen,ama içten içe de ona karşı derin duygular besleyen bir karakter.İlk defa bir dizideki ikinci erkek oyuncuyu bu kadar sevdim sanırım.Dizinin en eğlenceli ve sevimli karakteri sanırım.Turuncu bere kombinimde bahsettiğim ve o bereyi bana aldıran kişi Siwondu.:D Yaa izleyin valla çok şirin bu adam.

Herneyse ben oyunculardan bahsetmekten dizi hakkında hiç bir şey söylemedim kısaca ondan bahsedip bitireyim.Geçmişte Hwang Jung Eum ve Park Seo Joon çok yakın arkadaşlardır.Hwang Jung Eum okulun en güzel ve popüler kızıyken, Park Seo Joon birazcık kilolu ve asosyal bir çocuktur.Hwang Jung Eum onunla çok yakın bir arkadaşlık kurar hatta birazcık aşka dönüşür ancak Park Seo Joon yurtdışına gitmek zorunda kalır.
Bu süreçte sürekli mektuplaşırlar ve yıllar geçtikten sonra Park Seo Joon Kore'ye döner.Tabi ki ilk işi Hwan Jung Eum'la buluşmak olacaktır ancak hiç bir şey eskisi gibi değildir.Ne kendisi ne de Hwang Jung Eum.Böylelikle işler sarpa sarar ve asıl hikaye başlar.Daha fazla anlatmayayım bence siz hemen diziyi izleyin :D

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi