18 Aralık 2015 Cuma

Blogta Yılbaşı Çekilişi!! (Mango+Flormar)

Günaydıın!
Bugün size blogumda yapacağım yılbaşı çekilinden bahsedeceğim.Blogumu açalı yaklaşık beş yıl oldu.Bu süreç boyunca şöyle bir düşündüm ve gördüm ki ben hiç çekiliş yapmamışım.Malum yılbaşı da yaklaşıyorken dedim ki alacağım minik bir şey benden size yılbaşı hediyesi olsun. :) 

Mango'dan ekose desenli bu cluth çantayı sizin için seçtim.Kahverengini çok sevmem yine bu seçimimde baya bir etkili oldu. 
Seçtiğim çantanın rengine uygun olacağını düşündüğüm için de Flormar'ın yeşil renkli metalik farını ve full color bej rengi ojesini de hediyelerime dahil ettim.Aslında daha da dahil edeceğim minik sürprizlerim olabilir.Onları da yakın bir zamanda güncelleyebilirim.
Umarım seçtiğim hediyeleri beğenmişsinizdir.
Katılım şartlarından bahsedecek olursam;
*Öncelikle blog hesabımı izlemeye alırsanız +2 hakkınız olacak.
*İnstagram hesabımı takip edip,paylaştığım post'u repostlayıp yorumlarda iki arkadaşınızı da etiketlerseniz +1 hakkınız olacak.
Eğer her ikisini de takibe alırsanız 3 kez isminizi yazacağım.
Yapmanız gerekenler bunlar.
Not :Bu arada burada yorumlara sadece katıldım yazmanız ve blogumu takip ettiğiniz izleyici adınızı yazmanız yeterli. :)
İnstagram için de, yorumlara katıldım yazarak, iki arkadaşınızı etiketleyip, gönderiyi  hastaglariyle birlikte repostlamanız yeterli.
Son katılım günü 25 Aralık. Kazananı da yılbaşı günü ya da 1 Ocak'ta duyuracağım.
Sevgiler.. 

11 yorum :

  1. Yeliz-art katıldım. İnstagram hesabı takipteyim.

    YanıtlaSil
  2. GFC : Nergis Karaman
    Mail : ner.karaman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Çanta çok güzelmiş ^_^
    Gfc: Ojelerimolmadanasla
    Mail: ojelerimolmadanaslaa@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Beğenmenize çok sevindim.İyi şanslar

      Sil
  4. Neslihan
    Blog: hayattankarelerimiz.blogspot.com takipteyim

    e-posta hayattankarelerimiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, katıldım.
    gfc: pervin
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  7. Katıldım
    Gfc: prhn
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Katıldım
    Blog:zeynepozet.blogspot.com
    zeyozet@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Bloğunu takipteyim canım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi