4 Kasım 2015 Çarşamba

Yves Rocher Ihlamur Özlü Şampuan!


Merhabaaa,
Bugün yaklaşık bir aydır düzenli olarak kullandığım Yves Rocher Ihlamur özlü şampuan hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Düşüncelerimi yazmadan önce size birazcık saç tipimden bahsedeyim.Benim saçlarım dalgalı, işlem görmüş ve ince telli.Genellikle saçlarımı iki günde bir yıkarım çünkü o süre zarfında saçlarım yağlanmış oluyor.İlk yıkadığım gün havalı havalı salınan saçlarım bir gün sonra tepeme yapışıyor resmen.Bunda tabii kullandığım şampuanların da etkisi var.
Ben saç tipime uygun o mükemmel şampuanı henüz bulamayanlardanım.
Bir ya da iki ay aralıklarla şampuan değişikliği yapıyorum çünkü başlarda saçlarıma son derece iyi gelen şampuan iki ya da üçüncü yıkamada sapıtmaya başlıyor.Bu durum benim başıma iki kez geldi ve bunlardan birini de malesef Yves Rocher'ın Ihlamur özlü şampuanıyla yaşadım.
Bu şampuan kolay taranan ve yumuşak saçları vaad ediyor.'Vaadini gerçekleştiriyor mu?' diye soracak olursanız size cevabım kesinlikle 'evet' olacak.Çünkü  ben bu şampuanı kullanırken gerçekten saç kremi kullanmaya ihtiyaç bile duymadım.Normalde saçlarıma saç açıcı sprey sıkmadan açamazdım ancak bir tek bu şampuanı kullanarak saçlarımı kolay bir şekilde açabildim.Bu yönden şampuan gerçekten güzel ancak benim saçlarımı bir çok kez -özellikle de yağlanmışsa- asla temizlemedi.Bitkisel şampuanlarının köpürmediğini biliyorum ama bu şampuanı kullanırken saçım bir türlü temizlenmiyormuş gibi hissediyordum.
 Başlarda belki saçlara kolay taranma etkisi verdiğindendir diye düşündüm  ancak bu öyle bir yumuşaklık da değil.Sanki saçlarım hala yağlı gibi geliyordu veee duştan çıkınca da bu sonuç değişmedi .Sanarsınız saçlarımı hiç yıkamamışım...
Saçlarım direk yağlı bir görünüm aldı.Bu sorunun ne kadar can sıkıcı olduğunu bir bilseniz.Belki benimle aynı durumu yaşayanlar vardır bilemiyorum  ama cidden  bir gün okula başıma şal bağlayıp gitmek zorunda kaldığımı biliyorum.Oysa ki saçımı bir kaç saat öncesinde yıkamıştım...Siz düşünün artık.
Ben şampuana da suç bulmuyorum açıkcası. Gerçi üzerinde bütün saç tipleri için yazıyor.Bence onun kuru saçlar için olması gerekiyordu.Ben özellikle oradaki çalışanlara kolay yağlananan saçlar da kullanabilir mi diye sorduğumda evet cevabını aldığım için güvenip satın almıştım.Ancak ben buradan saçları bir iki günde yağlanan insanlara sesleniyorum ; bu şampuanı denemeyin bence :D.Ha eğer diyorsanız ki benim saçlarım çok kuru hem de çok dolaşıyor bu sampuan size göre olabilir.
Ben şampuanın kalan kısmını anneme devrettim onun saçları kuru ve kıvırcık bakalım ona iyi gelecek mi..Durumdan sizi haberdar ederim artık.Şimdi  de Organix 'in bir şampuanını deniyorum.Hakkında hem olumlu hem de olumsuz yorumlar okudum.Ama umarım yine aynı şeyleri yaşamam.Onu da bir süre kullandıktan sonra yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Sevgiler..xoxo

4 yorum :

  1. Cok tesekkur ederim deneyimini paylastigin icin. Aynen ben de 2 yikamada beni şaşirttiysa sampuan mutluluktan havaya ucuyorum ama 3. yikamadan sonra yine husran. Bu yagli sacdan kurtaracak O sampuan nerde :( sampuan olayini artik gectim son durulama suyuna demli çay ekliyorum bir parca suya. Sanki oyle yalap şap durmuyor. Istersen bi dene. Cok sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Organicum yagli saclar icin olani denedim felaket doktu ve yine yagli. Organixin de erkek icin olani var mintli. Onu aldim denedim yine ayni saclarim :( belki daha iyi olur erkek sampuani diye dusunmustum :)

    YanıtlaSil
  3. Ya ben ürünü bi beğenemedim. Konusu doğal hoş ama gel gelelim saçımı temizlemiyor diğer ürünler gibi. Sanki Hala kirli yağlı bir tabaka oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ve bir de ayrıca çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi