1 Kasım 2015 Pazar

Yeni Bir Başlangıç!

Herkese Merhabaa,
Yine uzun bir aradan sonra bloga geri döndüm.Her uzun ara verişimde 'bu sefer istikrarlı olacağım' diyorum ama şimdi demeyeceğim.Çünkü bazı günler oluyor içimden bloga yazı yazmak  çok geliyor ama bazı günler de zoraki yazacakmışım gibi hissettiğim için elim klavyeye gitmiyor.Aslında zoraki yazacağıma hiç yazmamak daha mantıklı sanırım.Normalde bir şeyleri yazarak paylaşmaktan çok zevk alıyorum ama bende şöyle bir sorun var; bilgisayarımı resmen kullanmıyorum ve size komik gelebilir ama  kullanmaya üşeniyorum :D .Yani  bir ay içinde  üç dört kez zor açmışımdır. O da ders çalışmak amacıyla...Dürüst olmak gerekirse instagramda blog hesabımı açtığımdan beri paylaşımlarımı oradan yapmak bana daha kolay geliyor.Çünkü telefonla geçirdiğim vaktimin yarısını bilgisayarımla geçirmiyorum malesef. Takipçimin fazlalığı ya da azlığından kaynaklanan bir mesele değil bu.Belki binlerce takipçim olsa da içimden yazmak gelmediğinde yazamıyorum.Takipteyseniz bilirsiniz genellikle blogumda moda içerikli şeyleri paylaşmayı seviyorum çünkü ilgim bu yönde.Ancak yaptığım kombinleri düzgün fotoğraflayamadığım için buraya koymak da istemiyorum.Bu sebepten ötürü bugün itibari ile şöyle bir karar aldım.Blogumda sadece ürün yorumları, sevdiğim diziler,müzikler,gezdiğim yerler vb şeyleri paylaşacağım. Kombin paylaşımlarımı profesyonel yola yönelmediğim sürece bloga koymak yerine instagrama koymanın daha doğru olduğunu düşündüm.Bu yüzden ürün yorumlarımı, izlediğim dizileri vb şeyleri okumak isterseniz ben yine burada olacağım.Ancak kombin postlarımı Instagram üzerinden yayınlamaya devam edeceğim.Vakit ayırıp da okuyan herkese teşekkür ederim.Sevgiler xoxo.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi