15 Kasım 2015 Pazar

Milkshake Cream Conditioning Saç Köpüğü!

Merhabaaa,
Bugün sizlerle bir süredir kullanmakta olduğum Milkshake saç bakım köpüğü hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.Bu köpük saçları şekillendirmekten ziyade , saçlara nem kazandırmayı ve onarmayı vaad ediyor. Vaatlerini gerçekleştiriyor mu diye sorarsanız eh yani evet diyebilirim.Şimdi ürünün eksi ve artılarından bahsetmeye başlayınca daha net bir yorum yapmış olurum sanırım.


Ürünün artılarından bahsedecek olursam eğer ilk söyleyeceğim şey kokusu olur sanırım.Eğer tatlı kokuları seviyorsanız bu köpükle aşk yaşayabilirsiniz çünkü bildiğiniz milkshake kokuyorsunuz.Sıktığım zaman benim aklıma direk pembik minnoş marshmallowlar geliyor nedense :D.Saçlarınızda koku bir süre kalıyor ancak günlerce değil tabi ki.Kimisinin saçında bu koku uzun süre kalmış ama bende bir sonraki güne kadar kalmadı bile diyebilirim.Ya da ben kendim uyguladığım için fark etmemiş de olabilirim.İkinci bir artısı ise saça gerçekten nem kazandırıyor ve havalı görünmesini sağlıyor.Eğer kırık ve işlem görmüş saçlarınız varsa iç rahatlığıyla kullanabilirsiniz.Bu ürünü sadece saçlarınıza değil vücudunuza da uygulayabilirsiniz sanırım.Uygulayan bir kaç kişiyi duydum. Zaten yapış yapış bir his sağlamadığı için ben de avucumda kalan son köpüğü ellerime yediriyorum bazen yumuş yumuş yapıyor.

Eksilerinden bahsedecek olursam , ürün çok da ucuz değil malesef. Yanılmıyorsam bir İngiliz markası (yanılıyor da olabilirim :D )  .Dolasıyla da çok ucuz değil.Ben yurt dışı fiyatlarına bakmıştım Türkiye'den bile daha pahalı satıldığını gördüğüm siteler vardı.100 ml sini ben 35 lira gibi bir fiyata aldım.Aslında ürünü kullandığımız süreye bakınca çok da pahalı gelmiyor ancak şimdi bu ürünün daha uygun fiyatlı muadilleri çıktığından  bir sonraki tercihimi onlardan yana kullanacağım.İkinci bir negatifliğe gelirsek, eğer ürünü azıcık fazla kaçırırsanız ve kolay yağlanan saçlarınız varsa bu yağlanma süresinin hızı iki katına çıkıyor malesef. Ürünü gerçekten çok az kullanmak lazımmış.Ben başlarda bildiğiniz avucumu bu köpükle dolduruyordum.Sonra neden saçlarım hemen yağlandı -.-.

Özetle ürün güzel bir ürün ama ben ay öldüm bayıldım bir daha vazgeçmem bu üründen demedim açıkcası .Evet saçları güzel nemlendiriyor ama ben de bu etki kolay kayboldu.Belki saç tipimdendir bu yüzden genellemek istemiyorum açıkcası. Ama saçlarınızın uçları hasar görmüşse ve değişik bir ürün arıyorsanız Milkshake'e bir şans verebilirsiniz.Eğer kuaförünüz de bulamazsanız saçhane'de satılıyor ya da kuaför malzemeleri satan yerlerde bulabilirsiniz.Ben bu ürün bittikten sonra Urban Shake'lere bir şans vermeyi düşünüyorum.Eğer onlar da Milkshake gibiyse yoluma onlarla devam ederim sanırım.

Bir sonraki ürün yorumumda görüşelim..Sevgiler xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi