7 Kasım 2015 Cumartesi

Biotherm Biosource Yüz Temizleme Köpüğü!

Herkese merhabaa,
Bugün yine bir bitenler ürünüyle karşınızdayım.Daha önce bu ürün hakkında instagram hesabımdan kısa bir yorum paylaşmıştım.Ama şimdi ürünü tamamen bitirdiğim için daha kapsamlı bir şekilde yorumlarımı paylaşmak istedim.

Ben biotherm in bu köpüğünü yaklaşık  4-5 ay önce falan aldım.Bildiğiniz gibi biotherm ürünleri dermatolojik ürünler ancak negatif bir yanı var ki bu bence çok önemli; malesef cruelty free değiller.Ben bunu satın aldıktan sonra öğrendim tabii.Hayvan sever ve evinde de minnoş  kedisi olan biri olarak hayvanlar üzerinde test yapan markaları gerçekten tercih etmek istemiyorum.Ama arada böyle hatalarım olabiliyor malesef. Neyse ben yine de ürün hakkındaki yorumlarımı paylaşayım.

Size şunu söylemeliyim ki  her ne kadar cruelty free olmasa da şu zamana kadar kullanıp en en memnun kaldığım yüz temizleme ürünüm bu oldu.Cilt tipimden bahsedecek olursam;Benim karma (normalden yağlığa dönük) bir cildim var ve bazen burun kenarlarımda  özellikle de kış aylarında hafif kurumalar,kızarıklar olabiliyor.Bu ürünü neden sevdiğimi sorarsanız eğer pozitif yanlarından hemen bahsedeyim.

Ürün cildi çok güzel temizliyor.Yüzünüzdeki makyajı bile tam anlamıyla çıkarabiliyor.Göze temas etmemesi gerektiğini biliyorum ancak göz temizleme suyum olmadığında hafifçe kirpiklerimdeki rimel çıksın diye son durulamada orayı da yıkıyordum ve gözümdeki rimeli bile tamamen temizleyebiliyor.(yine de siz göz ile temas ettirmeyin.).Bu ürünü kullanırken ekstra bir makyaj temizleme suyu kullanmaya hiç ihtiyaç duymadım açıkçası ve tamamen temizlendiğini de hissettim.Bu benim için çok önemliydi.
İkinci bir artısından söz edecek olursam eğer;Cilt temizleme ürünleri genellikle benim cildimi fazla kuruturdu.Özellikle bahsettiğim burun kenarlarım hep yanardı.Ancak bu köpükte asla böyle bir sorun yaşamadım.Aksine cildimi çok güzel nemlendirdi.Nemlendirici krem kullanmasam bile yüzüm gerim gerim gerilmedi yani.Bu yüzden de gönlümü çaldı.

Negatifliklerinden bahsedecek olursam da en büyük eksisi dediğim gibi cruelty free olmaması.Bir diğeri ise pompası çok kolay bozuldu.Artık son kullanıma doğru bozuk bir pompayla idare etmek zorunda kaldım.Bir de seyahat ederken ürünümün yarısı şişesinden aktı gitti.Yani ambalaj konusunda birazcık sıkıntılı.Ya da bana sıkıntılısı denk geldi bilemiyorum.Ürün normalde köpük olduğu için kolay kolay bitecek gibi değildi ancak benimkinin yarısı çantama döküldüğü için malesef erken veda ettim kendisine.Ürün hakkında söyleyebileceğim başka negatiflik yok sanırım.Şuan nivea nın yeni çıkan temizleme köpüğünü kullanıyorum.O da iyi hoş ama bir biotherm değil malesef.Biraz daha kullandıktan sonra onunla ilgili yorumlarımı da paylaşacağım.Sevgiler xoxo.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi