6 Ağustos 2015 Perşembe

Kore Dizi Tavsiyesi #3 (Yaz /2015)

Günaydın,
Yine döndüm kürkçü dükkanıma.Bu sefer yine kalacağım diyemiyorum çünkü bir hafta sonra tekrar seyahat edeceğim.Bu sene leyleği gerçekten havada gördüm sanırım.Yolculuklarımın ardı arkasi kesilmedi ama olsun ben mutluyum.Blogu biraz boşladığım doğru ancak bilgisayarımı gittiğim yerlerde yanımda taşıyamadığım için ister istemez boşlamak zorunda kalıyorum.Yine de elimden geldiğince buralarda olmaya çalışacağım.Instagram hesabımı da yine elimden geldiğince güncel tutmaya çalışıyorum.Lafı çok fazla uzatmadan dizilerden bahsedeyim.Bu sezon gerçekten çok güzel kore dizileri izledim hala da izlemeye devam ediyorum.Genelde bu sene izlediğim diziler hep gizemli ve heyecan dolu oldu.Zaten ben de klasik o mıçmıç aşk dizilerinden bıkmıştım.Daha dizinin ilk bölümünden sonunu tahmin edebiliyordum yani :D.O yüzden gizemli diziler daha çok hoşuma gitmeye başladı.Bu aralar izlediğim iki favori dizim var sizlerle onları paylaşacağım.


1) Hello Monster / Remember You
Dizinin türüne romantik ,gizem ve korku diyebiliriz sanırım.Arada bir komik sahnelerde barındırmıyor değil.Başrollerde Lee Hyun rolünde olan Seo In Guk ve Cha Ji An rolüne olan Jang Na Ra var.Konusundan bahsedecek olursam Lee Hyun çok zeki,sezgileri kuvvetli ve bir bakışıyla neredeyse bütün olayları çözebilen bir dedektiftir.Cha Ji An ise özel suçları araştırmada görevli bir polis memurudur.Bir gün bu ikilinin yolu suç mahallinde kesişir.Aslında bu karşılaşma onların ilk karşılaşmaları değildir.Küçükken Cha Ji An ,Lee Hyun'u sürekli takip eder binevi stalker gibidir.Takip etmesinin  bir sebebi var ama bunu söylemeyeceğim tabi kiiii D:.Lee Hyun bu takipten habersizdir.Kızla karşılaştıklarında onu hatırlamaz çünkü geçmişte yaşadığı travmatik olaylardan dolayı hafıza kaybına uğramıştır.Kısacası dizi de Lee Hyun ve Cha Ji An'ın geçmişte yaşadıkları olayları çözmeye çalışırken yaşadıklarını anlatıyor. 

Bu arada dizi henüz final yapmadı hala devam ediyor.

2)Oh My Ghost!



İkinci dizimize gelecek olursaaak bu dizinin türü romantik-komedi.Master's Sun'ı izleyenler varsa birazcık ona benziyor diyebilirim.Canınızın sıkıldığı anlarda izleyebileceğiniz sıcacık ve sizi eğlendirebilecek bir dizi.Başrolleri Park Bo Young ve Jo Jung Suk paylaşıyor
.Dizide Park Bo Young olabildiğine ezilmiş,kendine güvensiz,sessiz sürekli özür dileyen, insanın ciğerini soğutan bir karakter.(ne kadar illet olduğumu anlamışsınızdır :D).Jo Jung Suk da restorant sahibi son derece karizmatik ve kendini beğenmiş bir şeftir.Park Bo Young restorantta yardımcı olarak çalışır ve içten içe şefe ilgi duyar.Ancak işin garip bir tarafı Park Bo Young hayaletleri küçüklüğünden beri görebilir ve bir gün bakire bir hayalet vücudunu ele geçirir.Hayaletin amacı hayat gücü erkeğini bulup birlikte olduktan sonra hissettiği kinden kurtulup huzura erebilmektir.Hayalet vücudunu ele geçirdikten sonra Park Bo Young bambaşka bir insana dönüşür.Hayalet girince neler olduğunu merak ediyorsanız diziyi izleyin valla çok eğlenceli :D.Hala final yapmış bir dizi değil.Ben dizilerimi koreantürk ten izliyorum size de orayı tavsiye ederim.:)
Sevgileeeer xoxo


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi