11 Ağustos 2015 Salı

2015/2016 Sonbahar /Kış Trendleri / 2015/2016 Fall / Winter Fashion Trends

Günaydın!Daha yaz bitmeden ben sonbahar ve kış aylarının moda trendlerini yazmak için bilgisayarın başına geçtim. :D Bu kadar erkenden yazdım çünkü hala indirimler devam ediyorken bu trendleri düşünerek alışveriş yapabilirsiniz.Gelecek sezonda karşımıza çıkacak önemli parçalar; geometrik desenli,püsküllü,omuz dekolteli, yine oversize lı ,bol bol kırmızılı ve beyazlı kıyafetler.Ben bu sezonu çok çok sevdim çünkü geçen seneden sanki bu sezonu biliyormuş gibi aldığım kıyafetlerin hepsini kullanabileceğim.Beni en çok mutlu eden trend ise tabi ki uzun paltolar.. 

1-Uzun Palto
Geçen sezonda da uzun ceketler ve trenchcoatlarla başlayan bu trend ,paltolarla devam ediyor.Boyum uzun palto giymeye çok uygun olmasa da o kadar seviyorum ki.. bazen ne kadar kısa gösterdiğini umursamıyorum bile.





2-Kadife
Annelerimizin soğuk kış aylarında bize zorla giydirmeye çalıştığı kadifeler şimdi sezonun en büyük trendlerinden.Ben gerçekten çocukten kadife olan herşeyden nefret ederdim ama ne zaman aklım ermeye başladı, kışın hiç bir zaman çıkarmadığım kadife bir pantolonum oldu.Anne sözü dinleyin bakın sonradan moda oluyor :D

3-Geometrik Desenler
Yine bir önceki sezonda farklı desenlerle kombin yapmak çok modaydı.Bu sezon da yine etraf karmakarışık.Farklı desenleri birleştirerek çok tarz kombinler oluşturabilirsiniz.Ayrıca kıyafetlerde çini desenleriyle karşılaşırsanız da şaşırmayın. 




4-Omuz Dekoltesi
Bu yaz herkes karpuz kol bluzlerden almıştır sanırım.Sonbaharda da moda olacağı yazdan belliydi aslında.Bu sezonda da yine omuzlarınızı ya da tek omzunuzu açıkta bırakan elbiseler,ceketler ve bluzler çok moda.Dolabınızda bir yerlerde vardır belki kurcalamaya başlayın!! 

5-Ateş Bizi Çağırıyooor!Kırmızı!
Amacım burda Burger King reklamı yapmak değil tabi ki. Kırmıızı diyince aklıma direk ateş geldiği için böyle bir başlık attım işte :D. Yahu inanır mısınız dolabımda kırmızı tek bir şey bile yok.Gerçi bir tane elbisem var unutmuşum.Ama o da günlük giyilebilecek bir elbise değil.Nedense kırmızı rengini günlük hayatımda kıyafetlerde kullanamıyorum.Onun yerine aksesuarlarda daha çok hoşuma gidiyor.Çanta,atkı vb.Bana göre çok göze çarpan bir renk.Aslında sarışın olduğum için yakışabilir de bilmiyorum.Kırmızıya karşı olan duvarlarımı yıkmam gerek sanırım.:) Kırmızıyı sevenleer yaşadınız !

6-Masumiyet Beyaz'ı
Kim demiş beyaz giyince söz olur hem de kışın giyilmez diye.Yok öyle  bişey.Giyin arkadaşlar. Beyazlara özgürlük.Durmasınlar dolaplarda :D Beyaz hakları temsilcisi gibi oldum.Kendi kendime eğlendim burada neyse.Varsa paltolarınız,ceketleriniz giyiniz.

7-Püsküllü Belaaa
Bu sezon keşke olmasa dediğim tek şey püsküller sanırım.Çok seviyorum doğruya doğru ama valla püskül kusacağım artık.Neyse ki süetle çok yakışıyolar da bir yerden kurtarıyor.Ama çok giyildi bee valla.Neyse giymeye devam edin bu sezonda çok moda çünkü :D

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi