2 Temmuz 2015 Perşembe

Oversize Jean Jacket!

MerhabaaaYine uzun bir aradan sonra bloga döndüm.Bir türlü stabil olamıyorum zaten:D.Okul kapandıktan sonra tatile gittiğim için post paylaşamadım.Bilgisayarı yanımda taşımak benim için tam bir zulüm çünkü..Onun yerine instagram dan güncellemelerime devam ettim.Bugün itibariyle de geri dönüyorum diyemeyeceğim malesef çünkü tekrar tatile gidiyorum.Ama instagram da olmaya devam edeceğim.Oradan takip etmek isterseniz profilimi sağ tarafta bulabilirsiniz :) (@bifularbigozluk) 



Uzun zamandır almak istediğim bir ceket vardı ama birazcık daha fiyatının düşmesini bekliyordum vee gerçekten beklediğime değdi.İndirimin üzerine bir indirim daha ekleyerek aldım resmen :D.Bazı şeyleri satın alırken ederini düşünmek gerek aslında.Bu fiyat buna değer mi gibi mesela.Bana göre bir bluze vs  50 60 lira vermek çok akıl işi değil mesela.Ha çok beğenirim değişik bir şeyi olur gözüm kapalı alırım ama yine de aldığım şeyin iki ay sonra yarı fiyatına düşmesi canımı acıtmıyor desem yalan söylemiş olurum.O yüzden size de tavsiyem sabretmeniz ve takip etmeniz. :)
 Oversize kot ceket- Mango 
Bluz-Mango
Pantolon -PullnBear 
Çanta-Zara

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi