8 Mart 2015 Pazar

Günlük Cilt Bakımı Rutinim!

Günaydıın!
Artık hafta içi çok yoğun olduğumdan en azından Pazar günümü post hazırlamak için ayırdım.Buna artı olarak Cuma'yı da dahil edebilirim sanırım.Bildiğiniz gibi 8 Mart dolayısıyla indirim vardı.Ben de bu indirimde ihtiyacım olan herşeyi aldım.Kendime gereksiz şeyler almayacağım diye söz vermiştim ve bu sözümü de tuttum sanırım.Aldığım ürünleri görmek istiyorsanız instagramımda paylaşmıştım göz atabilirsiniz.



Gelelim cilt bakımı rutinime.Bu seneye kadar cildine çok dikkat eden bir insan değildim açıkcası.Tabi ki yine makyaj temizliğidir vs yapıyordum ama nemlendirme benim için ikinci plandaydı mesela.Ama şimdi ne kadar önemli olduğunu anlıyorum.Bugün sizlerle paylaştığım cilt bakımı rutinimdeki ürünler bu ay içinde değişti.İndirimden denemek için başka ürünler aldım onların etkilerini de sizlerle yakın zamanda paylaşacağım.

İlk olarak cilt temizleyicim olan Neutrogena Deep Clean den bahsetmek istiyorum.Bu ürünü normalden yağlıya dönük ciltlerin kullanılması önerilmiş.Gözenekleri bile derinlemesine temizleceğini vaad ediyor.Peki gerçekleştiyor mu?Bence evet.Makyajımı temizledikten sonra cildimi bu ürünle biraz masaj yaptıktan sonra yıkıyorum ve cildim gerçekten temizleniyor.Ayrıca kurutmuyor.Benim için önemli bir etken bu.Çünkü genelde burun çevrem cilt temizliğinden sonra kuruyor ve canım baya yanıyor.Yeri geliyor makyajımı silmeden bu ürünü kullanıyorum.Makyajımı da derinlemesine temizliyor.Ben bu üründen çok memnun kaldım gerçekten.Başka bir ürün denemek istemeseydim yine elimin gideceği ürün bu olurdu.

Temizleme işleminden sonra gözenekli bir cildim için tonik uygulama ihtiyacı duyuyorum.Bu toniği yazın almıştım artık dibini görmeye başladım sonunda.Baya sıkılmıştım çünkü.Uyguladığım zaman eğer cildimde makyajdan kalan şeyler varsa daha iyi temizliyor.Ben gözeneklerimi sıkılaştırması adına bir artsını göremedim.Ama bu üründe cildi ferahlatıyor,kurutmuyor,yakmıyor.Tekrar alır mıyım?Eğer alacak başka tonik bulamazsam evet.Zaten bu toniğin sıkılaştırma gibi bir vaadi yokmuş nemlendiriyormuş.Ben gözenek için istemiştim ama Yves Rocher çalışanı bunu vermişti.Ama hata bende üstünü okumamıştım.



 Yves Rocher'nin Sebo Vegetal karma dan yağlı ciltler için olan matlaştırıcı kremini ben yine üzeirni okumadan çalışanın bana satmasıyla aldım.Bir de bunun normal cam şişe mi diyim artık kap mı diyim bilemedim onda olanıyla birlikte almıştım.Cam olanını bana gündüz kremi bunu da gece kremi olarak kullanmamı söylemişlerdi.Ancak bu bildiğiniz matlaştırıcı kremmiş.Ben de çok sonradan üzerini okudum.Bilseydim hep bunu kullandırdım sanırım çünkü tam da gündüz bu tarz bir şeye ihtiyacım vardı.Ben her iki üründen de çok memnun kaldığımı belirteyim.Yanlış şekilde kullanmış olsam da bana bir zararı olduğunu düşünmüyorum.

Son olarak bir önceki postumda yazmış olduğum bu peeling'i haftada bir ya da iki kez cildime aksatmadan uyguluyorum ve faydasını gerçekten gördüm.Gözeneklerim açık evet ama siyah nokta oluşumunu engelliyor bence.Tık tık

Benim cilt bakımı rutinim bu şekildeydi.Şimdi yeni ürünlerimi denemek için sabırsızlanıyorum.Onları da denedikçe sizlerle paylaşacağım.Hepimizin 8 Mart Kadınlar Günü kutlu olsun..Sevgiler..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi