21 Şubat 2015 Cumartesi

Kill Me Heal Me /2015 Kore Dizisi!

Herkese Merhabaaa bugün sizlerle yeni bir dizi paylaşacağımm.Az önce 13 ve 14.bölümünü izledim ve içim içime sığmayarak yazıyorum bu yazıyı.Her kore dizisi yazımda 'izlediğim en güzel dizi' cümlesini kuruyor olabilirim ancak bu dizi açık ara 'izledim en güzel dizi' dediğim dizilerin içinde en en en en en güzeli.Şuanda duygularım sel olup akıyor gerçekten hala dizinin etkisinden kurtulabilmiş değilim.Zaten sizlerle paylaşma planım vardı ama dizinin bitmesini bekliyordum.Şu son bölümler yüzünden daha fazla sabredemedim gerçekten.Sizlere birazcık dizimizi özetleleyeyim.

Öncelikle oyunculardan başlayayım.Başrolleri benim Protect the Boss dizisinden tanıdığım ve çok sevdiğim Ji Sung ve bu dizi sayesinde tanışmış olduğum Hwang Jung-eum paylaşıyor.Yine bir diğer önemli karakterlerden biri olan benim yine çok beğendiğim bir dizide oynamış olan Park Seo Joon da bu dizide.Park Seo Joon'un bundan bir önceki dizisi için tık tık.... bir kaç önemli oyuncu daha var ancak ben sizlerle en sevdiğim karakterleri paylaştım ne yalan söyleyeyim :D


Diziyi özetleyecek olursam Ji Sung yani Cha Do Hyun adında zengin bir ailenin oğludur ve Amerika'da yaşar.Her yönüyle Amerika'da da parlak olan Cha Do Hyun'un aslında yıllarca savaştığı bir şey vardır.Ne diye merak ettiniz değil mi?Kendisi.Cha Do Hyun çoklu kişilik bozukluğu hastalığına sahiptir ve toplamda 7 tane kişiliği vardır.Kişiliklerinin her biri birbirininden tamamen farklıdır.En güçlü kişili Shin Se Gi ,Cha Do Hyun için tamamen bir baş belasıdır.Cha Do Hyun u öldürüp bedenine kendi sahip olmak ister.Serserinin biridir.Sürekli kavga eder.Aslına bakacak olursanız Cha Do Hyun'un hatırlayamadığı bütün acılarını Shin Se Gi çekmiştir.Bu yüzden de çok güçlüdür.Ayrıca görünüş olarak da Cha Do Hyun'dan daha karizmatiktir.
:D İkinci bir kişilik ise sürekli intihar etmeye meyilli olan Ahn Yoseob.Aslında dahi bir insandır ama işte sürekli kendini öldürmeye çalışmaya çok meraklı.
Üçüncü kişilik Ferry Park.Bomba yapmaya bayılır.Pirinç pişirme makinasından bomba yapmak en büyük hobisidir ayrıca kendine has şifesi sizi hasta edebilir aman dikkat!
:D.Dördüncü kişiliğimiz Ahn Yoo Na.İsimden de anlaşıldığı gibi kendisi ergen bir kızımız.K-pop idollerine ve Park Seo Joon ( Oh Ri On)'a hayran.
.Beşinci kişilik Na Na.Kendisi küçük bir kız ama başlarda ortaya çıkmıyor.Spoiler vermeyeyim.
Son kişiliğimiz de bay X bunun hakkında hiç bir fikrim yok gerçekten.
Bu kişiliklerle baş etmeye çalışan Cha Do Hyun bir şekilde Kore'ye geri döner ve bir hastanede doktor olan Oh Ri Jin'le karşılaşır.Oh Ri Jin'i başlarda bir kaç sebepten dolayı kendi gibi hasta zanneder ancak Oh Ri Jin'in doktor olduğunu anlayınca tedavi için yardım ister.Aslında ikisinin çok değişik bir kaderi vardır.Ama her ikisi de bu kaderlerinden habersizdir.Bu kaderi bilen kişiliklerden biri Se Gi'dir ve her ortaya çıktığında Oh Ri Jin'in başına bela olur.Devamını merak ediyorsanız diziyi izleyinizniznizzzz :D.Ah Oh Ri On'dan bahsetmeyi unutuyordum.Dizide en sevdiğim karakterlerden biridir kendisi.Oh Ri Jin'in ikiz kardeşidir?!, şirinlikten ölecektir ,azıcık şapşaldır ama içten içe çok zekidir ve kimliği gizli bir yazardır.Onun da Cha Do Hyun'la bir derdi vardır.Yıllar öncesinden onu araştırıp , hikayesini kitabına konu edinmiştir.Neden acabaaaa?İzleyin görün sevgili okurlar.Hepinizi mucukladım.




Ps: Kişiliklerin her birinde Ji Sung'un oyunculuğuna hayran kalmamak elde değil.Ağzım açık izliyorum her seferinde.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi