6 Şubat 2015 Cuma

İstanbul Gezisi-Günün Kombini!

Son on gündür İstanbul'da olmam sebebiyle blogla çok ilgilenemedim.Bu yüzden affınıza sığınıyorum.Ancak aklımda yazacaklarımı biriktirdim ve bu hafta içinde hepsini paylaşacağım.İstanbul'daki gezintimden birazcık bahsedecek olursam eğer, ben 'İstanbul'da yaşanmaz!'diyenlerdenim malesef.Gezip görmek için mükemmel bir şehir ancak iş yaşamaya gelince hiç bana göre değil.Çoğu gitmek istediğim yere trafik ve mesafeden dolayı gidemedim.Daha doğrusu vazgeçtim.Bir keresinde hatırlıyorum Taksim'den eve dönmem iki saatimi almıştı ve ben o iki saat boyunca otobüste ayaktaydım.Artık eve geldiğimde gözümden yaşlar istemsizce akıyordu desem abartmış olmam.Benim bu sefer bulunduğum yer Göztepe olduğu için oraya en yakın olan Akasya Avm'yi gezebildim.Aklınıza gelebilecek bütün mağazalar bu alışveriş merkezinde var.Haftasonları aşırı kalabalık oluyor.İmkanınız varsa hafta içi uğramanızı tavsiye ederim.Sinemasından bahsedecek olursam açıkcası ben çok beğenmedim.Ankara'daki sinema salonlarına göre bana çok küçük geldi.Ama belki büyük salonları da vardır bilemeyeceğim.Anadolu tarafında gittiğim bir diğer yer ise Cadde.Orada da cadde boyunca yürüyüp Mado'da oturup kahve içtik.Yani bana göre Bahçeli 7.cadde gibi bir yer.Sadece cafe'ler biraz daha lüks.Ben öyle aman aman bir şeyini görmedim ancak sahil kısmını bilmiyorum.Son olarak da Salı günleri kurulan Tarihi Kadıköy Pazarı'na gittik.Pazar baya bir büyük gez gez bitmiyor.Fiyatlar gayet uygun.Aradığınız her şeyi bulabilirsiniz bence.Hatta mağazalarda satılan o şirin cupcakeli mutfak ürünlerinden dolu dolu vardı.İstanbul'da yaşıyor olsaydım kesinlikle alırdım.Salı günü boş vaktinizde uğramanızı tavsiye ederim.E5 den direk dolmuşlar gidiyor.Akasya Avm nin hemen arkasında.


Bir kaç günümü de Avrupa yakasında geçirdim.Orada da bir alışveriş merkezine gitmesem olmazdı tabi.En büyük Avm diye tabir edilen Mall of İstanbul'a uğradık.Gezmekten başım ilk defa bu alışveriş merkezinde döndü sanırım.Louvre Müzesi gibi mübarek bir günde bitmez kesinlikle:D.Çocuklaların ilgisini çekecek çok güzel oyun alanları falan yapmışlar.Fiyatlardan haberim yok ancak baya eğlenceli görünüyorlardı :D.Mini lunapark gibi bir şey işte.Daha sonra da Bakırköy'e gittim.Orada sahilde birer çay içtik.Cadde boyunca gezdik.Yine orada da Galeria adında bir alışveriş merkezine uğradım ve beğenemedim malesef.Eğer orada alışveriş merkezine gitmek istiyorsanız iki tane yan yana büyük var ama adlarını hatırlamıyorum ama merkezdeler herkes bilir yani.Gidecekseniz oralara gidin.Benim tatilim özetle böyleydi.Pek özet olmadı ama daha önce İstanbul'un tarihi yerlerini gezip görmüş başka yerlere gitmek isteyenlere fikir olur umarım bu yazdıklarım.Son olarak bir kaç fotoğraf paylaşıp,susuyorum.Sevgiler..
Panço-H&M
Çanta-Mudo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi