21 Ocak 2015 Çarşamba

Vintage'dan Vazgeçemiyorsam Eğer...(Günün Kombini) / Sentetik Sezar Vintage Shop

Daha önce de sizlerle vintage tarzda bir kombin  paylaşmıştım.Buradan o yazıma da göz atabilirsiniz.Bugün yine o tarzda bir kombinle karşınızdayım.Vintage eşyaları,kıyafetleri gerçekten çok seviyorum.Yurtdışında bizim ülkemize göre çok fazla gelişmiş olan ikinci el mağazalarında çok güzel vintage şeyler bulabiliyor insan.İsveç'teyken keşke bizde de bu kadar çok mağaza olsa diye içimden geçirmiştim.Oradaki insanların çoğu ikinci el giyiyorlar belki inanmazsınız ama :D.Öyle aklınıza pistir şudur budur diye gelebilir tabi ki ancak oraya gönderilen kıyafetlerin çoğu temizlenip ütülendikten sonra satışa sunuluyor.Bakmayın ben de seviyorum falan ama almayacağım şeyler elbette olur.Ben daha çok aksesuardır,çantadır falan onları alma taraftarıyım.Son zamanlarda Türkiye'de de bu kültür aslında baya bir gelişti.Özellikle İstanbul'da benim çok çok sevdiğim bir dükkan var adı Sentetik Sezar.Ben oraya ilk gittiğimde saatlerce yerini aramıştım bir türlü bulamamıştım.Sanırım bu İstanbul'da yaşamadığımdan kaynaklı bir durum.Ya size nasıl anlatayım çok güzel şeyler var içerisinde.Son zamanlarda da kendilerini baya geliştirmişler ve daha güzel ürünler getirmeye başladılar.E birazcık da fiyatlar artmış tabii :) Ama benim gibi vintage severlerin çok orijinal ürünler bulabileceğine yüzdemilyonbin eminim :D.İncelemeniz için yazımın sonuna linkini koyacağım.


Gelelim kendi kombinimee...Sizinle bugün paylaştığım kombinimi bir çok kez giydim ve her giydiğimde beğenen oldu gerçekten.Mango'nun outlet'inde almış olduğum süet yüksel bel şortumun fiyatını söylersem şok geçirebilirsiniz.Hazır olun...Söylüyorum...16 lira.Gerçekten bu süet olan süet yani şortu sadece 16 liraya almıştım.Şaka gibi gelmişti bana o zaman da.
Gömlek aslında benim değil.Anneme ait büyüklüğünden de anlaşıldığı kadarıyla..:D.Ancak büyüklüğü benim için pek sıkıntı değil çünkü şortumun içine alıyorum ve hooop büyükmüş küçükmüş yok olup gidiyor :D.Bu gömleği annemden çok ben giydim sanırım.Onu da İpekyol'dan almıştık.


Gözlüklerimi İsveç'te ki bir ikinci el dükkandan Türk lirasıyla 5tl ye almıştım.Ve gözlüğün markası da İsveç'in iyi gözlükçülerine ait.Valla böyle ucuza alınca benden mutlusu yok.:D
Çanta ve ayakkabı Koton
Kolye H&M
Küpeler Koton
Bahsettiğim vintage dükkanı incelemek için buraya tıklamanız yeterli.Online alışveriş seçenekleri de varmış.E tadından yenmez artık.:D

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi