17 Ocak 2015 Cumartesi

Pembe Haftasonu!Günün Kombini

Aslında ben ve pembe rengi çok uyuşan şeyler değiliz.Pembenin her tonunu sevmem mesela fosforlu ,çingene vb.Ama gül kurusu ve toz pembeye tam anlamıyla ba yı lı yo rum!Bu aralar tatilde olduğum için vakit geçirmek adına annemden özenip örgü örmeye başladım.Öyle alengirli şeyler yapamıyorum tabi ama tam bir atkı hastası olduğum için kendime renk renk atkılar,boyunluklar örmeyi planlıyorum.Daha önce bir tane pastel mor renginde yapmıştım.Dün de resimlerde gördüğünüz gül kurusu toz pembe arası mı desem ne desem bilemediğim pembe renginden kendime boyunluk ördüm.Örmüşken de bir kombin yapıp takayım dedim.Bu kombinle biraz fazla renkli oldum ancak kendimi böyle gerçekten iyi hissediyorum.Hava yeterince kapalı zaten bir de ben koyu renklerde giyinince daha da depresif bir ortam yaratıyormuşum gibi geliyor.Herneyse çenem düştü yine :D Çok fazla konuşmadan fotoğrafları paylaşayım.



Bu da boynumda duruşu ve ona uygun yaptığım pembe tonlu makyajım.Daha sonra instagram da hangi ürünleri kullandığımı paylaşacağım.Takipte kalınnn! Herkese mutlu haftasonlarıı!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi