20 Ocak 2015 Salı

Fırça Temizliği ve Makyaj Fırçalarım!

Günaydın günaydııın!
Geçen günlerde fırçalarımı yıkarken bununla ilgili bir post hazırlamalıyım diye düşünmüştüm ve fotoğraf çekmiştim.Paylaşmak bugüne kaldı tabii.. Ben genelde evde oturan biri olmadığım için paylaşacağım postlar sürekli erteleniyor malesef.Eve döndüğümde genelde halim kalmadığı için iki seksen yatıyorum :D:D.

Fırçalarımın temizliğinden bahsedecek olursam eğer,önceden bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine fırçalarımı deterjan ve içine damlattığım bir kaç damla zeytinyağı ile temizliyordum.Zeytinyağını kullanmamın amacı fırçalarımın yumuşaklığını sağlamaktı.Bu şekilde gerçekten güzel bir temizleme elde ediyordum ancaaaaaak bir gün fırçalarımı zeytinyağından çok iyi bir şekilde durulayamadım ve fırçalarım biraz yağlı kaldı sonra hoop tekrar temizle :D.Bazen bu iş bana çok uğraş verici geliyor gerçekten:D .Herneyse ben de dedim e artık onlarla temizlemeyeyim bir yöntem daha olan bebek şampuanıyla temizleme kararı aldım.Hem içesinde paraben yok alkol yok vs diyerekten..Ancak real tecqniuqes expert face brush'ımda dökülmeler olduğunu fark ettim ve şook şook :o.İçim nasıl kıyıldı bir bilseniz :D.Ama onun sebebi bebek şampuanıyla yıkanmaktan kaynaklı olduğunu sanmıyorum.Belki önceki yıkamalarımda biraz deforme etmiş olabilirim.Ama gerçekten üzüldüm.Elf fırçalarıma bile o kadar yıkamama rağmen bir şey olmadı.Ben de anlam veremedim.Bir de bebe şampuanıyla iki kez yıkamama rağmen expert brush ı tam olarak temizleyemedim.Diğer fırçalarımda aynı sorunu yaşamadım tabii..


Ellerimin kusuruna bakmayın evde yaramaz bir kediyle yaşıyorum ve sonuçları birazcık ellerim için kötü oluyor :D


  Burada şampuandan bir iki pıst sıktım ve yavaşta fırçayı tutarak avucumun içinde daireler çizerek temizledim.Burada dikkat etmeniz gereken husus fırçanın gövde kısmının kesinlikle suya değmemesi gerektiği.Fırçanızı dik tutarak ve nazik davranarak yıkamalasınız.Bu tarz şeyler fırçalarınızın daha uzun ömürlü olmasını sağlar.
 Son aşamada fırçalarınızı temiz bir havlu kağıda serip her birinin suyunu hafifçe alın.Ben daha sonra havlu kağıtları fırçanın ucuna sarıp lastik takıyorum.Dik bir posizyonda kurumaya bırakıyorum.Aslında fırça temizliğinden sonra kuruturken kullanmamız için özel fileler var.Hem daha hijyenik hem de kurumasını kolaylaştırıyor.Bu tarz şeyleri ebayden bulabilirsiniz.
Ben bir daha ki ay için listeme Mac'in fırça temizleyen suyunu ekledim.Temizle kullan mantığında bir ürün olduğu için çok işime yarayacağını düşünüyorum.O ürünü aldığımda da hemen yorumlayacağım.Sevgiler xoxo :)

İsimlerini yazmadığım fırçalar;
Real Techniques Shadow Brush
Real Techniques Accent Brush
Real Techniques Pixel Point Eyeliner
Real Techniques Brow Brush
Real Techniques Deluxe Crease
H&M Blush and Foundation Brush
Elf Shadow Brush 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi