15 Ocak 2015 Perşembe

Arkadaşlarla Buluşma! Ne Giydim? Ne Sürdüm?

Herkese Günaydıııııııııııın!!
Finallerimin de bitmesiyle birlikte bloğa çok enerjik bir şekilde döndüm.Önümde uzuuunca bir tatil var ve ben tatilimin çoğunu bloğa zaman ayırarak değerlendirmek istiyorum.Umarım bu isteğimde başarılı olurum.Dışarı çıktığım günler sizlerle kombinlerimi paylaşacağım.Gönül isterdi ki beni çeken biri olsun üzerimde paylaşayım ancak fotoğrafımı çekecek kimse olmadığı için ben de ayrı bir şekilde gösterme kararı aldım.Olur da çekecek birini bulursam üzerimde göstermek istiyorum.
Dün akşam arkadaşlarımla buluşup Hamamönü'ne gittik.Öyle özel bir akşam yemeği tarzında bir şey olmadığı için spor giyinmeyi tercih ettim.Benim vazgeçilmezlerim arasında oduncu gömlekleri vardır.Dolabım dolup taşıyor onlarla ancak vazgeçemiyorum.Hala da almaya devam ediyorum.Bence hem kombin yapması çok kolay hem de cool duruyor.Bu benim fikrim tabi ki.Bir çok şekilde kombinleyebilirsiniz .Ben sizlerle bugün deri pantolonumla yaptığım kombinimi paylaştım.Çanta olarak biraz daha salaş durabilmek adına anneme doğum günü hediyesi olarak aldığım siyah çantayı tercih ettim.Gömleğim biraz uzun olduğu için öndeki bir parçasını içeri aldım böylece daha da bir salaş görüntü elde ettim.Hava geceye doğru soğuk olur düşüncesiyle üzerime bir tane siyah düz kazak aldım.Bu tarz gömleklerin üzerine düz renk kazaklar çok yakışıyor.Sizin de varsa kareli gömlekleriniz bu şekilde kombinleyebilirsiniz.


Makyaja gelecek olursam.Malum finaller yüzünden çok fazla makyaj yapamamıştım.Dün birazcık yaptım ama yine de çok yapmak içimden gelmedi.Zaten akşam olduğu için hem de gideceğimiz yer biraz karanlık olduğu için zaten belli olmayacaktı.O yüzden kendimi çok yormadım açıkcası :D.



Bu arada Loreal'in Truematch fondötenini ilk defa kullanıyorum.Geçen sene yurtdışından annem için almıştım ancak o kullanamayınca bana vermişti.Ben de bb krem kullandığım için yüzüne pek bakmıyordum.Zira fondöten sürünce cildim çok ağırmış gibi hissediyordum.Ancak bu fondöten.....şöyle diyebilirim sanki yok gibiydi.Cildime hiç ağır gelmedi.Güzel de kapattı bundan sonra bir kenara atmamam gerektiğini anladım gerçekten.Eğer hafif bir fondöten istiyorsanız almanızı kesinlikle tavsiye edebilirim.Çok memnun kaldım. Balm ın Bahama Mama'sı hakkında daha sonra ayrıntılı bir yazı yazacağım.O yüzden takipte kalın..Sevgiler xoxo

Ps: Instagram dan da güncellemelerimi takip edebilirsiniz.Şimdiden teşekkürler...
Bir de sizin de havalardan içiniz karardıysa şimdi youtube a 'Walking On Sunshine' yazın ve dinleyin :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi