18 Aralık 2014 Perşembe

Sarı Saçtaki Turunculaşmadan Bıkanlar İçin *Mor Şampuan!

Günaydın saçlarını sarı yapmak isterken turunculuklarla karşılaşan güzel insanlar ,:)Giriş cümlemden de anlaşılacağı gibi bugün sizlerle paylaşacağım konu sarı saçı seven kadınların büyük bir derdi.Aynı problemden muzdarip biri olarak bu şampuan beni istediğim saç rengine kavuşturdu demek isterdim ancak bende çok fazla etkisini göremedim sebebini birazdan söyleceğim.



İlk olaraaak mor şampuanı duydunuz mu bilmiyorum ama aslında beyaz saçlı insanların saçlarının beyazının daha parlak,canlı görünmesi için yapılmış bir şampuan.Ancak bu şampuanı saçı platin renkte olan insanlar çok daha fazla tercih ediyor.Platin demek çok doğru olmaz aslında saçını açarak sarı rengini elde etmeye çalışan insanlar için demek daha doğru olur sanırım.Az öncede söylediğim gibi bu şampuan bende öyle aman aman bir etki yaratmadı neden? çünkü ben saçımı açarak boyamadım.Öyle yapmış olsaydım şuan mükemmel küllü bir sarı elde edebilirdim.Ancak ben biraz saç yıpranmasına takıntılı olduğum için açıcıyı kullanmıyorum ve tabi ki hiç bir zaman o hayran kaldığım  saç renklerini elde edemeyeceğim :D.Herneyse eğer sizin saçlarınız açıcıyla açılarak boyandıysa ve saçınızda yıkanmadan dolayı turunculaşmalar başladıysa veee  tabi ki siz bundan nefret ediyorsanız bu şampuanı kullanmanızı kesinlikle tavsiye ederim.İstediğiniz tonu elde ettikten sonra şampuanı kullanmayı bırakmalısınız çünkü bir kaç yerde sürekli kullanıldığı taktirde saçta mor ışıltılar olacağını okumuştum.Yani abartmadan kullanmak gerek.Şampuanın internetten bulduğum bir fotoğrafını sizlerle paylaştım çünkü telefonumu bilgisayarıma bağlayamadım.Ah  o kadar konuştum hangi şampuanı kullandığımı söylemeyi unuttum ben Shcwarzkopf'un Bc Bonacure Color Freeze Silver Şampuanı'nı kullanıyorum.Bu şampuanı Mizu'dan indirimli fiyatıyla 33 liraya almıştım ilk alışverişim olduğu için sağolsunlar yüzde yirmi indirim yaptılar ve elime çok kısa bir sürede ulaştı.Bu yüzden Mizu'ya da teşekkürler.Alışveriş yaparken içiniz rahat olabilir en azından ben hiç bir problemle karşılaşmadım.Mor şampuanı Loreal gibi diğer markalarda da bulabilirsiniz ancak fiyatı biraz tuzlu.Bu sebepten dolayı çok para vermek istemezseniz Bc Bonacure'ü tercih edin derim.Ayrıca bu seride daha farklı bir sürü şampuan var.Saç rengini korumak için,kırıklar için vs bir göz atmakta fayda var.Bugünlük benden bu kadaaar.XOXO

Ps.Şampuanımı Instagram hesabımda daha ayrıntılı bir fotoğrafla paylaşacağım.Görmek isterseniz ziyaret edebilirsiniz ayrıca takip ederseniz de çok çok sevinirimmm :*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi