26 Aralık 2014 Cuma

Missha Perfect Cover BB Krem vs Etude House Bright Fit BB Krem / Roseroseshop


Herkese Merhaba,
Uzun zamandır bu yazıyı yazmak istiyordum ancak üşengeçliğimden olsa gerek sürekli erteleyip durdum.İtiraf ediyorum bilgisayara fotoğraf atmak bana nedense inanılmaz zor bir işmiş gibi geliyor.:D Oysa ki iki dakikalık iş ama işte ben kendi kendime büyütüyorum.

Asıl konuma geri döneyim.Ben yaklaşık 3 senedir falan yüzüme sadece bb krem uyguluyorum ve o zamandan bu zamana fondöten diye bir şey hayatımda yok.Gerçi hiç olmamıştı.Çok özel durumlarda kullanıyorum fondöteni.Neden bilmiyorum ama fondöten sürdüğüm zaman yüzümde on ton makyaj varmış gibi hissediyorum çok ağır geliyor.Eğer siz de benim gibi hissediyorsanız Bb kremler benim  gibiler için biçilmiş bir kaftan.Az önce de söylediğim gibi 3 senedir kullanıyorum ve 3 sene boyunca Missha'nın Perfect Cover Bb Kremi'ni kullandım.Ancak artık değiştirmem gerektiğini hissettim ve bb krem'in yaratıcısı olan Kore'nin diğer güzellik markalarının ürünlerini inceledim.
Etude House markasını duydunuz mu bilmiyorum ancak Kore'de ve diğer ülkelerde baya meşhur bir marka.Hatta Missha'dan da daha iyi olduğunu söyleyebilirim.İnsanların gönlünü zaten ürünlerinin ambalajlarıyla  çalıyor bu marka.Ben bugün Missha ve Etude House'un elimde olan bb kremlerini karşılaştırmak istedim sizler için.Anca Bb krem skalası gerçekten çok geniş olduğundan dolayı kendi cildinize uygun olanı bulana kadar araştırmanızı tavsiye ederim.


Gelelim yeni gözdeme.Etude House'un bu Bb krem'ini almadan önce baya bir araştırma yapmıştım.İş internet alışverişine gelince inanılmaz derecede araştıran bir insanım.Ürünlerimi yurtdışından getirtiğimden dolayı hayal kırıklığına uğramamak için elimden gelen herşeyi yapıyorum.Bu ürünü alırken tereddütlerim vardı aslında ancak Missha'm bittiği için bir şey almam gerekiyordu.Tereddütümün olmasının sebebi de, ben Etude House'un Cotton Fit adlı Bb kremini almak istiyordum ancak ben alana kadar o tükendiği için bright fit'i aldım.Cildim normalden yağlıya dönük olduğundan dolayı biraz korkmadım değil.Çünkü cildim zaten yağlı olduğu için parlama yapar diye düşündüm ancak düşündüğüm şey başıma gelmedi neyse ki.Bana göre bu ürünün en büyük artısı araştırdığım kadarıyla içerisinde paraben bulunmaması.Ayrıca cildi beyazlaştırıcı ve güneşten koruma gibi özelliklere sahip.Bende ki numarası 02.Cildim beyaz olduğu için ben de aşırı derecede anormal durmadı.Zaten belli bir süre sonra cildinizin tam rengini alıyor.
Missha'nun bu Bb kremini ben uzun zaman kullandım.Gördüğünüz gibi bitti de.Türkiye'de bence çok pahalıya satılan bir ürün.Normal fiyatı bu kadar pahalı değil.Ben yurtdışından 50ml sini Tr deki 30ml fiyatına getirttim.Arada baya bir fark var yani.Gerçi küçüğü de baya uzun süre gidiyor ama yine de o paraya büyüğünü almak varken küçüğüne gerek yok bence.Bende ki numarası 21. Acaba daha önce 27 mi kullandım diye düşünüyorum ama hatırlayamadım bir türlü.Bu,benim yüzümü ,ilk sürdüğümde baya beyaz gösteriyordu hatta biraz griye dönük bir beyazdı ancak daha sonra yine cildimin rengini aldı ve bir anormallik yaratmadı.

Gördüğünüz gibi Etude House Missha'ya göre biraz daha akışkan bir kıvamda ve rengi biraz daha koyu görünüyor.Akışkan olması ürününün kullanımı açısından büyük bir artı.Çok kolay uygulanıyor ayrıca ürün kolay kolay da bitmiyor.Renge gelirsek, her ikisi de benim cilt tonuma çok uydu.Dediğim gibi başlarda biraz çok açık gibi görünse de daha sonra düzeliyor.
Bu fotoğraftan çok fazla anlaşılmadığının farkındayım.O yüzden instagram'a yüzüme uyguladığım bir fotoğrafı koyacağım.Çok fark olmadığını bilgisayara atınca anladım.Bu yüzden kusura bakmayın.Sol taraftaki bileğime Etude House'ı sağ taraftakine Missha'yı uyguladım. Etude House'un cildimi parlak göstereceğinden her ne kadar korksam da yarattığı parlaklık benim çok hoşuma gitti.Bu yağlanmadan kaynaklı bir parlaklık değil yanlış anlaşılmasın.İçerisinde sanki minik pırıltılar var ve cildimi çok canlı gösteriyorAyrıca kapatıcılığı Missha'ya göre bir tıık daha önde.Missha'nın da kapatıcılığı yine ideal seviyede ancak eğer sivilceli bir cilde sahipseniz bu kapatıcılıklar size yeterli gelmeyebilir.Eğer tekrar Bb Krem alırsam neyi tercih edeceğimi sorarsanız Etude House derim ancak bright fit yerine Cotton Fit'i denemek istiyorum.Ayrıca denemek istediğim bir iki marka daha var onları da sizlerle yakın zamanda paylaşacağım.Şimdilik hoşçakalın.XOXO

PS: Yüzüme uyguladığım fotoğrafı instagram sayfama koyacağım oradan bulabilirsiniz.
Etude House'u aldığım yer Roseroseshop Google'a bu şekilde yazarsanız kolaylıkla ulaşabilirsiniz. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi