16 Aralık 2014 Salı

En Sevdiğim Koreli Vlogger'lar!

Herkese Merhabaaaaa!!
Yeniden Kore'yle ilgili bir yazı ile karşınızdayım.Eğer blogumu takip ediyorsanız benim Kore'ye ve Japonya'ya ne kadar takıntılı olduğumu bilirsiniz.E ülkelere takıntılı olunca kültürlerine,dizilerine,filmlerine,yemeklerine ve ürünlerine de takıntılı oluyor insan.Ben yaklaşık 3 senedir Kore'nin güzellik ürünleriyle aşk yaşıyorum.Keşke bizim güzel ülkemizde de pahalı fiyatlarla değil de daha uygun fiyatlarla satılsalardı.Herneyse daha sonra Kore'nin makyaj ürünlerinden almak isteyenler için daha kapsamlı bir post hazırlayacağım.Şimdi asıl meselemiz sevgili Youtuber'lar.Ben sizinle birazdan paylaşacağım Youtuber'larla ürün yorumları ararken karşılaştım ve sürekli takip etmeye başladım.Genellikle makyaj  ve moda üzerine video çeken kişileri takip ediyorum.Sizlerle de bu kişileri paylaşmak istedim.Umarım keyif alırsınız :)

En sevdiğim kişiden başlayacağım,

1)IMJENNIM

Ya yerim ya bu kız tam bir dünya tatlısı.Bir insan bu kadar güzel olabilir bence.Hem tarzıyla hem kişiliğiyle size kendini hemen sevdirebilir ve bağımlısı olabilirsiniz aman dikkat! :D Kendisi Kore'li ancak Kore'de yaşamıyor ve sanıırım çok iyi Korece'de konuşamıyor.Genellikle moda üzerine eğlenceli paylaşımlar yapıyor ve kombinleri gerçekten tam benim tarzım o yüzden bana göre mü-kem-mel.Ayrıca yaptığı makyajlar da günlük hayatta kullanılabilen yapması çok zor olmayan makyyajlar bu yüzden gönül rahatlığıyla ve tüm içtenliğimle size Imjennim'i tavsiye edebilirim. :)

Imjennim'in videolarına buradan ulaşabilirsiniz :)



2)MeejMuse


Gelelim MeejMuse'le tanışmama.Kim bilir neyin review'ını izlerken karşılaştım bilmiyorum ama iyi ki karşılaştım dediğim insanlardan.Bu kızın adı da Jenn  ve kendi gibi şirin bir kocası var.Birlikte olan videolarını çok seviyorum ve aşırı gülüyorum.Ayrıca Jenn bir ara her Salı olsa gerek bir ürünün yorumunu paylaşıyordu.Gerçektten çok faydalı olmuştu benim için.Ayrıca kendisi Arirang Tv'de de çalışmaya başladı.Makyaj videoları çok başarılı izlemenizi tavsiye ederim. :)

Meejmuse'un videolarına buradan ulaşabilirsiniz.

3)BeautifyMeeh


Yine karşınızda dünya tatlısı bir youtuber var.Yahu bu kıza bakıp gerçekten iki çocuk doğurduğuna inanmak çok zor.İnsan nasıl ya? diye düşünmüyor değil.Allahım iki doğum yapmış tığ gibi. Cilt deseniz 15 yaşında gibi bu nasıl iş ben anlamıyorum.Asyalıların ekstra bir  sırrı var sanırım.Hepsi mi genç görünür ya 50 yaşındakiler bile 20 30 gibi duruyor.İnşallah bizim yaşlılığımız da onların ki gibi olur.Ancak bildiğiniz üzere Koreliler ciltlerine biraz fazla takıntılılar.Bizim gösterdiğimiz özenin belki on katını gösteriyolar.Keşke ben de o kadar düzenli biri olabilseydim.Herneyse yine kendimi soktum araya.Bu kızcağınızın adını hatırlayamıyorum ama çok güzel makyaj videoları var.Genelde günlük yapabileceğiniz makyajları paylaşıyor.Yine o da diğer youtuberlar gibi ürünlerin yorumlarını yapıyor ve gerçekten çok faydası olmuştu bana.Beutifymeeh'i de takip etmenizi öneririm.

Buradan ulaşabilirsiniz.

Bugünlük paylaşacağım kişiler bu kadar ancak daha bahsedeceğim Youtuber'lar var o da bir sonraki post a artık. :) XOXO


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi