14 Aralık 2014 Pazar

2014 Devam Eden Kore Dizi Tavsiyesi 2!!

Uzuuun uzuun bir aradan sonra tekrar Merhaba,
Artık blog yazarken hep bu başlıkla başlıyorum.Uzun ara,uzun zaman vsvsvs..Aslında bunun hakkında çok şey söyleyebilirim ancak bahaneler sunmak istemiyorum.Evet çok yoğunum hem de çook..Derslerim bu sene ciddi manada beynimi kemiriyor.Sadece ders olsa keşke Beytepe'ye gidene kadar canım çıktığı için ne derslerde halim kalıyor ne de eve dönüşlerde.Bir ara sürekli eve geldiğimde uyuyordum..Artık vize haftası da geçtiği için bu duruma alıştım sanırım.En azından 11 de ya da 12 de uyuyabiliyorum.Gelelim asıl konumuzaa..Geçen seneye göre dizi izleme performansım biraz düştü :D:D.Zira geçen sene baya bi boştum.Ama yine de elimden geldiğince yeni dizileri takip etmeye devam ediyorum.Yeni diziye başlamak istiyorsanız bu dizileri izlemenizi kesinlikle ama kesinlikle tavsiye ediyorummm!!!

Yine en sevdiğim dizi başta olmak üzere sıralayacağım,

1) Modern Farmer














Yahu ben size bu diziyi nasıl anlatsam bilemiyorum.Böyle konu,içerik vs hakkında ayrıntılı bilgi yazmak bana gerçekten çok sıkıcı geliyor.O yüzden bu diziyi izlerken ki samimi duygularımı paylaşmak istiyorum.Ya bu öyle bir dizi ki moralim bozukken yüzümü güldürebiliyor.Aynı zamanda yeri geldiğinde gözümden yaşların pıtır pıtır düşmesine sebep oluyor ama bir dakika geçmiyor ki tekrar gülmeye başlıyorum.Dizinin baş rolünde benim sesini en en en çok sevdiğim Lee Hong Ki var.Tüm şebekliğiyle sizin yüzünüzü güldüreceğinden emin olabilirsiniz.Dizi daha önceden müzik grupları olup ,dağılan, hayalleri yıkılan hepsi bir yana savrulan dört arkadaşın hikayesini anlatıyor.Daha sonra içlerinden birine (Lee Hong Ki'ye) ölen babaannesinden miras olarak toprak kalıyor.Tabi yavrucuğum zengin oldum sanıyor ama olaylar öyle gelişmiyor işte..Sonra bu dört arkadaş kafa kafaya verip miras kalan arazinin olduğu köye yerleşip çiftçilik yapmaya başlıyorlar.Ama bu köy sizin bildiğiniz köylerden, oradaki insanlar sizin bildiğiniz insanlardan değil.Hepsi deli manyak :D.Cidden izleyin bu diziyi kaçırmayın! Ayrıca dizide Park Min Woo 'da var sevenlerine duyrulur.





Bu çocuk size de tanıdık geldi mi ? :D Ben  Inspring Generation'da Kim Hyung Joon'un gençliğini oynayan çocuk olduğunu baya sonra anlamıştım. :D

Ayrıca bu tepkiler izlenmez mi yaaa :)

2) Pinoccho

Gelelim Park Shin Hye dizimize.Ya ben bu kızı bazen çok seviyorum bazen de sinir oluyorum.Gerçek kişiliğini az biraz Strong Heart programında göstermişti orda kendinsinden pek hoşlanmamıştım ancak oynadığı dizileri ve karakterlerini her zaman çok sevdim.Yeni dizisi olan Pinocciho'da da çok sevimli bir kızı canlandırıyor.Ayrıca başrolünü Lee Jong Suk'la paylaşıyor.Yeminle bu kız çok şanslı ya Lee Min Ho'dan sonra bu adam yani...Herneyse gelelim dizimize.Dizi ilk bölümlerde sizi depresyona sokup 'yok ya ama olmaz bu kadarı,lanet olsun bu hayat,lanet olsun bu sevgi!' dedirtse de ileri ki bölümlerde yüzünüzü güldürecek.Bu dizi ayrıca insana hayat dersi de veriyor.Bilinmeden,araştırılmadan yapılan haberlerin,dedikoduların bir  ailenin hayatına mal olduğunu anlatıyor.Ben konudan çok fazla bahsetmeyeceğim ama kesinlikle izlemeniz gereken dizilerden biri.Hem aşk var hem dram hem komedi.3 ü 1 arada :) Ayrıca dizi Pinocchio adını bir hastalıktan alıyor.Bu hastalık yalan söylediği zaman insanların hıçkırmasına sebep oluyor.Baş rol oyuncumuz Park Shin Hye'de bir Pinocchio.


3)Roommate Sezon 2






Bu paylaştığım şey dizi değil bir realityshow ancak ben resmen Salı günlerini bu program yüzünden iple çekiyorum.Kısaca programdan bahsedecek olursam,bizim bbg tarzı bir program ancak katılımcılar ünlüler.Ünlüleri bir evde toplanıp ev arkadaşı olmaya başlıyor ve programda onların günlük yaşamlarını televizyona yansıtıyor.Böylece sevdiğiniz ünlüleri daha yakından tanımış oluyorsunuz.Programın birinci sezonunda Exo'dan Chang Yeol, Hong Soo Hyun,Park Min Woo,Nana After School,Park Bom 2NE1,Seo Kang Joon (canıım ), komedyen Jo Se Ho,hotel king Lee Dong Wook,Shin Song Woo ve Song Ga Yeon vardı.Buradaki ünlülerin ben Seo Kang Joon ve Lee Dong Wook harici tanımıyordum.Zaten izlemeye de Lee Dong Wook sayesinde başlamıştım.Ancak birinci sezon bazı ünlülerin ayrılmasından dolayı sonlandı ve ikinci sezon başladı.Başlarda önyargılıydım ancaaaak ikinci sezon Deabak! inanılmaz eğlenceli devam ediyor.Reytinglerinin düşük olduğunu duydum ancak bu nasıl olur aklım almıyor cidden.Yeni üyeler inanılmaz komik ve eğlenceli.Yeni üyeleri size sunayım Girls Genaration Sunny,Kara Yeong Ji Allahım kız tatlılıktan ölecek bir gün,Got7 Jackson başlarda itici gelmişti ancak şuan Yeong Ji ve Jackson favorim :D , Lee Dong Wook ve Jo Se Ho devam,G.o.d 'den Park Joon Hyung bu adam hala bana bir garip geliyor :D,Bae Jong-ok,Sevgili Japon oyuncu Ryohei Otani ve komedyen Lee Gook Jo.Uzun lafın kısası biraz gülmek istiyorsanız ve boş vaktiniz varsa bu programı takip edin :)
 Sanırım bu gif en komik bölüme ait .D


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi