26 Eylül 2014 Cuma

Gratis'e Bayram Geldiii! Kozmetik Alışverişim!

Herkese Merhabaa!
Yaklaşık bir iki hafta kadar blogtan uzak kalmamın ardından yaptığım kozmetik alışverişimle karşınızdayım.Aslında ard arda yazmam gereken postlar o kadar birikti ki önce hangisini yazmalıyım bilemedim ancak Gratis'in indirimi şuanda da devam ettiği için belki bu yazıyı okuyanlara bir yardımım dokunur diye düşündüm.Lafı uzatmadan aldıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorumm :)



 Eklips ürünlerinde yüzde otuz indirim vardı.Bu kağıt törpülerin her biri yanlış hatırlamıyorsam 75 kuruştu.
 The balm eyeliner'ı en yakın arkadaşım olan Yeşim'de denemiştim.Sürümüyle ve renginin güzelliğiyle beni kendine hayran bıraktı.Genelde eyelinerlarla pek aram yoktur ama bu eyeliner kendini bana çok sevdirdi.Fiyatı 13 TL'ydi.
 Balm'dan aldığım ikinci ürün ise bu concealer.Aynı zamanda aydınlatıcı özelliği de var.Daha önce Elf Cosmetics'in sticklerini kullanıyordum.O bitince Balm'ı denemek istedim.Bakalım memnun kalacak mıyım?! Fiyatı yine 13,90
  BeeBeauty ürünlerinde bir alana bir bedava vardı.Tek bir el kreminin fiyatı 3,95 gibi bir fiyattaydı.Ben iki tane alıp birini anneme verdim.Kendimde kalan Vanilya aromalısı tabi ki :)
 Bir önceki Gratis indiriminden almış olduğum ve video olarak paylaştığım rimelim durduk yere kuruyunca veya bitti mi artık ne  olduysa yenisini almak zorunda kaldım.Bu sefer rocket'e şans vermek istedim. Fiyatı da çok uygundu 12,50
Yüz temizleyicisi olarak daha önceden Roc'un köpüğünü kullanıyordum ancak az kalınca indirimden başka bir rane almaya karar vermiştim.Tercihim Neutrogena'dan yana oldu.Fiyatı 10 Tl

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi