26 Ağustos 2014 Salı

Kore Kozmetik Markalarından Almak İstediklerim! My Wishlist of Korean Cosmetic Brands!

Herkese Merhabaaaa!
Bugün sizlerle uzun zamandır almayı planladığım Kore'nin kozmetik markalarına ait ürünleri paylaşacağım.Listemde üç tane ürün var.Şu günlerde Bb kremim bitmek üzere olduğu için yenisine ihtiyacım var :(.Önceden Missha'nın Perfect Cover Bb kremini kullanıyordum.Aslında içinde birazcık var ama yaz mevsiminde olduğumuz için güneş koruyucu yüz kremi kullanmayı tercih ediyorum .Missha'nın bb kremiyle ben mutluydum aslında ama başka bir şey denemek istedim.Kore markalarını uzun süre araştırdım (tek bildiğim Missha ve Pure Beauty di )
ve Etude House,Innisfree ve Skinfood markalarına aşık oldum diyebilirim.Bir çok yorum okudum,video izledim ve sonunda bu ürünleri almaya karar verdim.Buyrun minik listem;

Hi Guys,
Today I want to  share with you my long time wishlist of korean cosmetic brands.There are three things in my list.These days I am  about to out of my bb cream.In the past I was using Missha Perfect Cover BB cream actually there is little more and I am using sometimes but because of the summer I don't use it everytime.I prefer to use sun cream for my face. I was happy with my Missha but I wanted to try something else.I was searching Korean brands for a long time and I can say that I am in love with Etude House,Innisfree and Skinfood.I watched and read lots of review about these brands and I decided to buy these products.Here my wishlist;


1- ,Skinfood Salmon Dark Circle Concealer Cream 




Bu ürün hakkında çok fazla şey duymuştum.İzlediğim reviewların hepsi çok iyiydi.Benim de göz altı morluklarımla başım dertte olduğundan dolayı bu ürün benim için olmazsa olmaz.

I heard a lot of things about this pruduct.The reviews that I watch are all good and I have a dark circle problem so this product is essential for me :)



2-Etude House Color My Brows


Saçlarımı boyadığım için bu ürün de benim için en önemlilerden oldu.Bundan başka bir çok marka olduğunu biliyorum ama fiyatları gerçekten bir kaş rimeline göre çok pahalı.Bence Etude House benim için yeterli.  


Because of the dying my hair this product is also essential for me.I know there are other brands like Mac,Bobbi Brown etc.But they are too expensive for a mascara so I think Etude House is enough for me.


3.Etude House Precious Mineral Cotton Fit BB cream.

 Bu BB kremi gerçekten çok denemek istiyorum çünkü hakkında bir sürü güzel yorum okudum.Eğer yanılmıyorsam içinde paraben de yok.Çünkü internette parabensiz bb kremleri ararken Cotton Fit'i buldum.Bu ürünü alır almaz sizlerlerle yorumlaraımı hemen paylaşacağım.Bu yüzden takipte kalınnn :)  

I really want to try this BB cream because there are lots of good comments about it.If I am not wrong,there is no parapens in it because while I was searching a bb cream without paraben and I found Cotton Fit BB cream.As soon as I buy, I will share with you my comments guys.Stay tuned ;)

PS.If you know another bb cream without paraben please let me know.Thanks in advance
Eğer sizin de bildiğiniz içeriğinde paraben olmayan bir bb krem varsa lütfen beni bilgilendirin.Şimdiden teşekkürler..


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi