18 Ağustos 2014 Pazartesi

Büyük Kozmetik Alışverişim /VLOG (Gratis,Watsons,Yves Rocher) / Huge Make Up Haul!




Herkese Merhaba,
Yaklaşık 2 haftalık tatilimden sonra internete kavuşunca ilk işi blog yazmakta buldum.Aslında bu sefer yazmak demek biraz yanlış olacak çünkü sizlere bir süre önce yapmış olduğum ve birazcık biriken kozmetik alışverişimle ilgili bir video çektim.Keslinlikle profesyonel bir video olmadı.Hatta düzenlemedim bile çünkü henüz bir video düzenleme programı edinemedim .Eğer video çekmeye devam edersem kısa zamanda edinmeyi düşünüyorum çünkü böyle olmuyor. :D Hatalarımın haddi hesabı yok.Dilimin sürçmelerinden  flormar a flormal dememdentutun, kamerayı odaylayamamalarım sonracıma ellerimin zangır zangır titremesi falan filan.daha bir çok şey.Ama bu seferlik umarım beni mazur görürsünüz çünkü çok fazla ürün olduğu için video çekmek daha kolayıma gitti ne yalan söyleyeyim.Umarım memnun kalırsınız.Şimdiden iyi seyirler :)

ps.Bloga direkt olarak videoyu yükleyemedim neden bilmiyorum.Youtube hesabıma yükledikten sonra burada paylaşabildim ancak.Bloga nasıl yükleneceğini bilen varsa ve paylaşırsa çok sevinirim.

2 yorum :

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi