18 Temmuz 2014 Cuma

Watsons,Gratis ve Yves Rocher Alışverişim!

Herkese yeniden merhaba,
Bugün kozmetik alışveriş günlüğümle karşınızdayım.Bu aralar youtube videolarına fena halde sardım sürekli makyaj tutorialları izliyorum.Tabi arada bi kendim de yapmaya çalışıyorum ne kadar güzel oluyor orası tartışılır bir konu tabi ki :D.Ama insanlar hata yapa yapa öğrenir değil mi bazı şeyleri.Benimki de o hesap işte.Elime yüzüme bulaştıra bulaştıra öğreneceğim bu işi kafaya koydum!!Neyse lafı daha fazla uzatmadan size yaptığım alışverişten biraz bahsedeyim :)
İlk olarak Gratis kartımla yapmış olduğum alışverişime göz atalım ;

Elseve'in bu yağını saçınız hem kuruyken hem de nemliyken kullanabilirsiniz.Ben yaptığım bir alışveriş sonrasında Gratis kart ile 9 liraya almıştım yanlış hatırlamıyorsam.




Golden Rose'un bronzerı Gratis kart ile 11 liraya geliyordu.Normal fiyatı 15 liraydı sanırım.Ben hem allık hem de bronzer olarak kullanıyorum
Törpülerde de 1 alana 1 bedava kampanyası vardı.Ben de bu fırsatı değerlendirip kaptım iki tane :)




 Meşhur babylipsleri deneyebildim sonunda.Ben İsveç'teyken heryerde görüyordum 
ama Türkiye'de bu kadar popüler olduğunu bilmiyordum.İki gündür kullanıyorum.Nemlendirmesi güzel,rengi de hoş bir kırmızı ama olmazsa olmaz değil benim için


Alır almaz hemen kullandığım Essence eyeshadow'um.Böyle aydınlık renkler bu sene gerçekten çok trend.Ben özellikle göz pınarımın olduğu yere daha canlı bir görünüm vermek için kullanıyorum.
Yağ kontrol mendili ilk olarak Koreli bir vlogger ı izlerken keşfettim.Makyajını yaptıktan sonra cildindeki yağı temizlemek için hafif bir şekilde yüzüne uyguladı.Böylede yüzündeki parlaklık ve yağlı görünüm ortadan kalktı ve sanki pudra sürülmüş bir görünüm yarattı.Ben henüz kullanma fırsatı bulamadım ancak kullanıp da memnun kalmazsam bahsedeceğimden emin olabilirsiniz.



             
 Gördüğünüz gibi oje alışverişimi biraz abarttım sanırım.Bir alana diğeri yüzde elli indirimli olunca yaz renklerinin hepsini kaptım valla hiç acımadım.Bir kaçında da gözüm kaldı ama başka bir zamana artık..Fazla abartmamak gerek :D

 Gelelim Watsons alışverişimeee!
 Watsons a aslında makyaj temizleme suyu ve temizleme jeli almak için gitmiştim.Loreal'de indirim de vardı.Ancak orada çalışan elemanlar bana Roc'un bu ürününü tavsiye etti.İçerik olarak gayet temiz bir ürün.Makyajımı temizlerken de bu ürünü kullabileceğimi söylediler.İşin doğrusu makyaj temizleme konusunda çok iyi olduğunu söyleyemem ama normal bir cilt temizleyici olarak kendisinden çok memnunum.Fiyatı da 47 liraydı.
 Fiyatı 1,75 e düşen bu maskelerden üç tane aldım.Hatta birini az önce kullandım.Nemlendirmesi gerçekten iyi ancak içeriği çok temiz olmadığı için tekrar alır mıyım bilemiyorum.Eğer siz içeriğe çok takılmıyorsanız tavsiye edebilirim.
 Rimmel'in Scandal Eyes rimeli ben de biraz hayal kırıklığı yaşattı.Fırçasına bakarak kirpiklerimi güzel kıvıracağını düşündüm ancak pek beklediğim gibi olmadı.Ama bu benim kirpik yapımdan dolayı da olabilir.Yani siz de aynı etkiyi yaratmayabilir.
Golden Rose'un water proofeyeliner ı gerçekten çok iyi.Çıkaramıyorum yahu bu eyeliner ı ben.Tek bir sürüşümde simsiyah yapabiliyor ben çok memnun kaldım.Diğer göz kalemi de rengini beğendiğim için aldım.Koyu renk makyaj yaparken kullanabileceğiniz bir göz kalemi.

Yves Rocher den yüzde elli indirim varken sadece temizleyici tonik alabildim.Makyajımı temizledikten sonra bu toniği kullanıyorum ve cildimde kalan temizleyicinin çıkarmadığı makyajı temizliyorum.Bu üründen gayet memnunum.Gözeneklerimin de biraz kapandığını gözlemledim.Benim için önemli olan da buydu zaten.

  Sabunları annem sırf banyoya dekor olsun diye aldı ama gerçekten çook güzel kokuyorlar.Kullanmaya kıyamadım henüz :)
 Benim bir kaç haftada yaptığım kozmetik alışverişim böyleydi.Bunların hepsini bir an da alamadım tabi ki.Alışveriş merkezine her gittiğimde indirimlerden faydalanmaya çalışıyoruım.Watsons ve Gratis kartlarına sahip değilseniz edinmenizi tavsiye ederim çünkü gerçekten güzel indirimler oluyor.Watsons ayrıca indirim kuponu da veriyor.Ben bugün TONInGuy'da 10 liralık indirimimle bir alışveriş yaptım.Onun postu da yarına artık.
Şimdilik hoşçakalıııııınn :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi