24 Temmuz 2014 Perşembe

Mango,H&M Alışverişim ve Kombinlerim!

Son zamanlarda biraz kilo aldığım için kıyafet alışverişlerimi hep ikinci plana atıyorum.İstediğim kiloya ulaşmadan kendime kıyafet alışverişini yasakladım -.-.Ama  o kadar katı olmamam gerek arada bir bu yasağımı aşıyorum tabi ki de.Tatil öncesi dolabımda ki eksikleri tamamlamak için geçen günlerde alışverişe çıktım.Malum bu sıralarda indirimler aldı başını gidiyor.Benden kaçar mıı ? kaçmaz tabi ki :). Çok fazla şey almasam bile sizlerle paylaşmak istedim.Alışveriş yaparken sürekli dolabımı düşünerek hareket ederim.Beynimde o an kombinlersem aldığım şeyi uzun süre giyebiliyorum.Ancak alakasız birşey aldığım zaman (ki bu çok nadir bir duruım ) dolabım bir köşesine attığımda,uyduramadığımda içim acıyor gerçekten.Siz siz olun alışerişe çıkmadan önce dolabınızı bir açıp bakın.Alışveriş yaparken de o dolap gözünüzün önünden hiç gitmesin.Neyse lafı fazla uzatmadan aldıklarıma bakalım ; 

 İlk kombinimi H&M'in indiriminden aldığım elbiseyle yaptım.Fiyatı 20 liraydı sanırım.Özellikle üstüme giydiğimde kol ve yaka kısmı çok hoşuma gittiği için aldım bu elbiseyi.

  Diğer bir kombinimi ise Mango alışverişimden aldıklarımla yaptım.Gri atletin fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 30 liraydı.Baya kalın bir yapısı var penye değil.Şortu ise 35 liraya almıştım sanıyorum.Yüksek bel siyah bir şorta ihtiyacım vardı.Bu ikiiyi alırken de böyle kombinlemiştim.Geçen sezon aldığum Stradivarious deri sırt çantam ve H&M ayakkabılarımla bu kombinin güzel olacağını düşündüm.
Aynı şort ve aksesuarlarla yine Mango'dan 17 liraya aldığım bu şirin T-shirt'ü kombinledim.Daha siyah şortla neler kombinlenir neler..Dolabımın olmazsa olmazlarından biri oldu!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi