22 Temmuz 2014 Salı

2014 Yılının En Sevdiğim K-pop Şarkıları!

Açıkcası daha önceden k-pop dinleyen bir insan değildim.Hatta boybandler falan çok komik gelirdi.Sadece dizileri izlemekten hoşlanıyordum ama bana k-pop şarkılarını sevdiren başlıca şeylerden biri reality showlar oldu.Mesela bunlardan biri running man! Bu programı sürekli takip ediyorum.İlk izlemeye başladığım zamanlar karnıma ağrılar giriyordu gülmekten.
Gelelim ne zaman k-pop sever olduğuma.Running man de idollerin katıldığı bir bölüm vardı.Beast,2pm,Infinite,Girls Day,Mblaq ve Sistar vardı sanırım.Ben bu bölümü izlediğimde Yoon Doo Joon'cuğumu (Beast grubunun lideri) Let's Eat dizisinde hayran hayran izliyordum.Sonra bu programda gördüm Fiction şarkısında dans ediyolardı.Ağzım açık o sahneleri kaç kez izledim bilmiyorum:D.Running Man!in bütün bölümleri içinde en çok idollerle dans ettikleri sahneyi seviyorum sanırım :D.Bu kadar bahsettim madem videosunu da paylaşayım altta.Herneyse o sahneyi izlerken Beast'in Fiction şarkısına,2pm'in Put Your Hands Up şarkısına ve Apink'in No No No şarkısına çok fena taktım.Öyle ki İsveç'te bir sene boyunca hem dinledim hem zorla dinlettirdim yakınımdakiler çok çekti benden yani :D:D.Böylece k-pop severliğim başladı.Artık ingilizce bile zor dinliyorum valla ne olacak bu böyle bilmiyorum.
Bahsettiğim video;


Gelelim bu yazın en en en en çok sevdiğim şarkılarına,


1-AKMU (Akdong Musicans)

Bu sene k-pop star yarışmasından sonra ünlü olup albüm çıkaran bu arkadaşları böyle sarıp sarmalayıp sevmek istiyorum.Şarkıları nasıl şeker,nasıl tatlı anlatamam.Sesleri deseniz ona laf söyleyemem.Yaşları çok genç olmasına rağmen çok başarılılar.Canlı performanslarını da izledim bir kaç kez gerçekten diyecek söz bulamıyorum.Albümlerindeki bütün şarkılar çok çok güzel ancak benim haftalarca milyon kez dinlediğim,telefonuma zil sesi yaptığım şarkıyı sizlerle paylaşmak istiyorum.

MELTED


2-TAEYANG - EYES NOSE LIPS

Gelelim bir sonraki şarkımıza.İşin açığı ben Bigbang sever bir insan değildim.Sadece orda burda isimlerini duyup bir iki programda izlemişliğim vardı.Özellikle G-dragon'u ve Seungri'yi tanıyordum(Angel Eyes dizisinden dolayı).Grubun vokallerinden olan Taeyang'ın solo albümünün ilk şarkısı Eyes,Nose,Lips le Bigbang dinler oldum.Ne yalan söyleyelim şarkıya dinler dinlemez aşık oldum.Uzun süre her dinlediğimde aynı duyguları hissettim,tüylerim ürperdi.Artık ard arda o kadar çok dinledim ki eski etkisini yaratmıyor ben de ama yine de çok seviyorum.Akmu coverı ve Tablo coverı da kesinlikle dinlenmeli bence.
3-BEAST GOOD LUCK

 Bu sene come back yapan Beast  tam come back yaptı cidden.Mini albümlerindeki bu şarkı dinler dinlemez ağzınıza pelesenk oluyor yeminle.Yani ben de öyle oldu en azından :D.Klibini izlemesi de gerçekten çok keyifli.Doo Joon'cuğumun yeni saç rengine her ne kadar alışamasam da yine de seviyorum seviyorum <3.

4-BEAST NO MORE

4.şarkım yine Beast'ten.Öyle aşırı Beast fanı falan değilim.Aslında hiç birinin fanı değilim gerçekten hangi grubun şarkısı hoşuma giderse takıyorum ona kafayı bıkana kadar dinliyorum.Beast'in mini albümündeki şarkılar gerçekten bunu hak ediyor bence.No More şarkısının klibini Good Luck'ın klibinden daha çok beğendiğimi ve daha yaratıcı bulduğumu söyleyebilirim.Beastagram olayı çok güzel olmuş zaten.Bu klip sayesinde de Yong Jun Hyung'u yakından incelemiş oldum :D.Şarkıya gelirsek Good Luck kadar hareketli olmadığı için ben daha çok beğendim.Her zaman slow şarkılardan yana oluyorum nedense:D 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi