21 Temmuz 2014 Pazartesi

2014 Bahar Dönemi Favori Kore Dizim 'Witch Romance'

Herkese serin bir Ankara sabahından günaydınnn!
Kozmetik alışverişi postumdan sonra araya bir tane favori dizi yazısı sıkıştırayım dedim.Bildiğiniz gibi kore dizilerinin manyağı olduğum için hunharca izlemeye devam ediyorum.(malesef mi demeliyim acaba :D)Bahar döneminde gerçekten çok güzel diziler izledim.Bunların içinde en sevdiğim Witch Romance oldu.Sizlere biraz bahsetmek istedim.Zamanı boş olup ne yapsam diye düşünenlere gelsin bu yazı o zaman!!


Size bu diziyi nasıl anlatmalıyım bilmiyorum.O kadar sevdim ki hiç bitsin istemedim ama her dizi gibi bitti o da.Çok üzülüyorum.Oysa ki ben daha başroldeki Park Seo Joon'u izlemelere doyamamıştım.Neyse lafı uzatmayayım da diziden bahsedeyim biraz.



Dizinin başrollerini Park Seo Joon (Yoon Dong Ha) ve Uhm Jung Hwa (Ban Ji Yeon ) paylaşıyor.

Başta resimlere bakınca bu çocuğa bu kadın olmuş mu hiç diyorsunuz ama daha sonra çok iyi olmuş çok da güzel olmuş diyeceğinize eminim.Dizi her kore dizisinde de olduğu gibi bu başrollerdeki arkadaşların arasındaki aşkı anlatıyor.Dizideki adıyla Ban Ji Yeon 39 yaşında bir magazin muhabiridir.Şirketinde herkes kendisini cadı olarak adlandırır.Çünkü biraz meymenetsiz ve katıdır.Ama kim biliyor ki kadının ne derdi var?Ah bu önyargılı insanlar..Neyse dizideki adıyla Yoon Dong Ha da part time işlerde çalışan normalde tıp bitirmiş güzel bir insan evladıdır.Bu ikilinin karşılaşma anı, Yoon Dong Ha part time işinde noel baba kılığında çocukları eğlendirirken,haber bulmaya çalışan Ban Ji Yeon'un güvenlik görevlisine yakalanması ve Yoon Dong Ha nın çocuklara vereceği bisikleti alıp kaçmasıyla başlar.Koskoca kadın üzerinde lise kıyafetleriyle bisiklette Yoon Dong Ha'yı peşinden koşturur.Vee bu şekilde tanışırlar.Yoon Dong Ha yaptığı işten atılınca Ban Ji Yeon'un asistanı olarak  şirkette işe girer.Üstüne üstlük bunlar bir de aynı apartmanda kaldıklarını ve komşu olduklarını fark ederler.Olaylar böyle gelişiyor işte
.Ban Ji Yeon'un geçmişinde yaşadığı şeyler yüzünden aşka inancını yoktur Yoon Dong Ha'da ölen sevgilisinin arkasından duyduğu üzüntüden kurtulamamaktadır.Bu iki insan birbirlerinin yaralarına nasıl derman olacak izleyin görün diyoruuum!! 
Fazla spoiler vermeden birazcık gif paylaşayım mademm 

  Yoon Dong Ha'nın şebek ev arkadaşı.Bu çocuğu bir önceki dizisinden (Inspring Age) sonra bu rolde görmek çok hoş oldu.Gerçekten yetenekli
                        Bu sahneden sonra olanları ne siz sorun ne ben söyleyeim.İlk bölümü izlemelisinizz!!


Son olaraak diziminizin en sevdiğim ost'unu paylaşacağım.Bilin bakalım kim söylüyor?




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi