26 Temmuz 2014 Cumartesi

Park Bosphorus Hotel'den Ödüllü Instagram Yarışması

Yaşadığınız şehrin tarihini anlatan fotoğraflarınızı, #tarihimiras hashtagiyle Instagram’da paylaşın, Park Bosphorus Hotel’den muhteşem ödüller kazanın!
İstanbul’un kalbi Gümüşsuyu’nda, otelcilik hizmet kalitesinin en üst sınırını simgeleyen ‘deluxe hotel’ klasmanında misafirlerini ağırlayan Park Bosphorus Hotel, bol ödüllü bir Instagram yarışması düzenliyor. 24 Temmuz-4 Ağustos 2014 tarihleri arasında gerçekleştirilen yarışmaya 18 yaşını doldurmuş herkes katılabiliyor.
Tarihi Park Otel’in 82 yıllık geçmişine sadık kalınarak hayata geçirilen Park Bosphorus Hotel,  İstanbul’un en yeni lüks oteli olma özelliği taşıyor. Kasım 2013’te faaliyete geçen otel; 4 bin 500 metrekarelik terası, 6 farklı konseptte hazırlanan yiyecek-içecek bölümleri, 618 odası, düğün ve etkinlik alanları, 8 bin 500 metrekare spa & fitness & wellness merkezinin yanı sıra muhteşem Boğaz manzarasıyla da dikkat çekiyor. Tarihi Yarımada’dan Boğaziçi Köprüsü’ne kadar uzanan bu manzaranın tadını; ödüllü şefler tarafından yönetilen Gümüşsuyu Restaurant ve Park Patisserie gibi gurme noktalarında ve teras kafelerinde de çıkarabilirsiniz.
#tarihimiras etiketiyle @parkbosphorus Instagram sayfasında düzenlenen yarışmanın kazananları; Hürriyet Dijital Yayın Koordinatörü Bülent Mumay, Hürriyet Fotoğraf Editörü Sebati Karakurt, Türkiye’nin en çok takip edilen Instagram fenomeni Sezgin Yılmaz (@sezyilmaz) ve Park Bosphorus Hotel yöneticilerinden oluşan jürinin değerlendirmesiyle 7 Ağustos’ta açıklanacak.
Yarışmanın Ödülleri
Birinciye Boğaz manzaralı odada her şey dahil bir gece konaklama (yemek + spa + masaj)
İkinciye Boğaz manzaralı odada bir gece konaklama ve yemek
Üçüncüye Boğaz manzaralı odada bir gece konaklama
Ödüllerin 2 kişilik olması ve otelin doluluk oranı da göz önünde bulundurularak, açıklandığı tarihten itibaren 4 ay içinde kullanılabilir olması ise ödülleri çok daha cazip hale getiriyor.
Yarışma hakkında daha detaylı bilgi ve katılım koşulları için Park Bosphorus Facebook sayfasına göz atabilirsiniz.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

24 Temmuz 2014 Perşembe

Mango,H&M Alışverişim ve Kombinlerim!

Son zamanlarda biraz kilo aldığım için kıyafet alışverişlerimi hep ikinci plana atıyorum.İstediğim kiloya ulaşmadan kendime kıyafet alışverişini yasakladım -.-.Ama  o kadar katı olmamam gerek arada bir bu yasağımı aşıyorum tabi ki de.Tatil öncesi dolabımda ki eksikleri tamamlamak için geçen günlerde alışverişe çıktım.Malum bu sıralarda indirimler aldı başını gidiyor.Benden kaçar mıı ? kaçmaz tabi ki :). Çok fazla şey almasam bile sizlerle paylaşmak istedim.Alışveriş yaparken sürekli dolabımı düşünerek hareket ederim.Beynimde o an kombinlersem aldığım şeyi uzun süre giyebiliyorum.Ancak alakasız birşey aldığım zaman (ki bu çok nadir bir duruım ) dolabım bir köşesine attığımda,uyduramadığımda içim acıyor gerçekten.Siz siz olun alışerişe çıkmadan önce dolabınızı bir açıp bakın.Alışveriş yaparken de o dolap gözünüzün önünden hiç gitmesin.Neyse lafı fazla uzatmadan aldıklarıma bakalım ; 

22 Temmuz 2014 Salı

2014 Yılının En Sevdiğim K-pop Şarkıları!

Açıkcası daha önceden k-pop dinleyen bir insan değildim.Hatta boybandler falan çok komik gelirdi.Sadece dizileri izlemekten hoşlanıyordum ama bana k-pop şarkılarını sevdiren başlıca şeylerden biri reality showlar oldu.Mesela bunlardan biri running man! Bu programı sürekli takip ediyorum.İlk izlemeye başladığım zamanlar karnıma ağrılar giriyordu gülmekten.
Gelelim ne zaman k-pop sever olduğuma.Running man de idollerin katıldığı bir bölüm vardı.Beast,2pm,Infinite,Girls Day,Mblaq ve Sistar vardı sanırım.Ben bu bölümü izlediğimde Yoon Doo Joon'cuğumu (Beast grubunun lideri) Let's Eat dizisinde hayran hayran izliyordum.Sonra bu programda gördüm Fiction şarkısında dans ediyolardı.Ağzım açık o sahneleri kaç kez izledim bilmiyorum:D.Running Man!in bütün bölümleri içinde en çok idollerle dans ettikleri sahneyi seviyorum sanırım :D.Bu kadar bahsettim madem videosunu da paylaşayım altta.Herneyse o sahneyi izlerken Beast'in Fiction şarkısına,2pm'in Put Your Hands Up şarkısına ve Apink'in No No No şarkısına çok fena taktım.Öyle ki İsveç'te bir sene boyunca hem dinledim hem zorla dinlettirdim yakınımdakiler çok çekti benden yani :D:D.Böylece k-pop severliğim başladı.Artık ingilizce bile zor dinliyorum valla ne olacak bu böyle bilmiyorum.
Bahsettiğim video;


Gelelim bu yazın en en en en çok sevdiğim şarkılarına,

21 Temmuz 2014 Pazartesi

2014 Bahar Dönemi Favori Kore Dizim 'Witch Romance'

Herkese serin bir Ankara sabahından günaydınnn!
Kozmetik alışverişi postumdan sonra araya bir tane favori dizi yazısı sıkıştırayım dedim.Bildiğiniz gibi kore dizilerinin manyağı olduğum için hunharca izlemeye devam ediyorum.(malesef mi demeliyim acaba :D)Bahar döneminde gerçekten çok güzel diziler izledim.Bunların içinde en sevdiğim Witch Romance oldu.Sizlere biraz bahsetmek istedim.Zamanı boş olup ne yapsam diye düşünenlere gelsin bu yazı o zaman!!


Size bu diziyi nasıl anlatmalıyım bilmiyorum.O kadar sevdim ki hiç bitsin istemedim ama her dizi gibi bitti o da.Çok üzülüyorum.Oysa ki ben daha başroldeki Park Seo Joon'u izlemelere doyamamıştım.Neyse lafı uzatmayayım da diziden bahsedeyim biraz.

18 Temmuz 2014 Cuma

Watsons,Gratis ve Yves Rocher Alışverişim!

Herkese yeniden merhaba,
Bugün kozmetik alışveriş günlüğümle karşınızdayım.Bu aralar youtube videolarına fena halde sardım sürekli makyaj tutorialları izliyorum.Tabi arada bi kendim de yapmaya çalışıyorum ne kadar güzel oluyor orası tartışılır bir konu tabi ki :D.Ama insanlar hata yapa yapa öğrenir değil mi bazı şeyleri.Benimki de o hesap işte.Elime yüzüme bulaştıra bulaştıra öğreneceğim bu işi kafaya koydum!!Neyse lafı daha fazla uzatmadan size yaptığım alışverişten biraz bahsedeyim :)
Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi