18 Mart 2014 Salı

Manic Panic'le Saç Boyama Deneyimim!

Blogtan uzakta olduğum şu günlerde can sıkıntısından da ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.Sürekli kendime bir değişiklik yapma arayışına girdim ve bu değişikliğe saçlarımdan başlamak istedim.Malum İsveç pahalı bir ülke ve burada kuaföre gidip saç yaptırmak da bir o kadar pahalı.O yüzden ben de kendi değişikliğimi kendi çabalarımla elde ettim.Daha önce de varlığından haberdar olduğum ama bir türlü deneme fırsatı yakalayamadığım Manic Panic saç boyalarını burada denemeye karar verdim.Lise yıllarımda da saçlarımı rengarenk boyamak benim için bir hobiydi.Yeşil,mor,mavi gökkuşağı gibi dolanıyordum.:D Şimdi de bir değişiklik yapıp seçimimi pembeden yana kullandım.Manic Panic Hot Hot Pink saç boyamı http://haircrazy.com/ sitesinden aldım ve kısa zamanda elime ulaştı.Uyguladıktan sonra elde ettiğim sonuçtan çok çok memnun kaldım.Saçlarım çok açık renge sahip değil.Zaten manic panic'in bu boyası koyu saçlar üzerinde de etkisini mükemmel gösteriyor.Ancak diğerlerini tercih ederseniz saçınızı açmak zorunda kalabilirsiniz.Ben çok fazla açma taraftarı olmadığım için bu rengi tercih ettim. :) İşte sonucu,

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi