24 Şubat 2014 Pazartesi

E.l.f Kozmetik Alışverişim!

Online alışveriş yapmayı gerçekten çok seviyorum.Riskleri var tabi ki ama bir şeyler almadan önce inciğini cıncığını araştıran biri olduğum için bu riskleri birazcık da olsa azaltıyorum.Son zamanlarda keşfettiğim en güzel şeylerden biri Elf kozmetik oldu.Bu markayı çok fazla duyan yoktur sanırım.Daha önce online sitesinde Türkiye'ye gönderim varken şuan yok sanıyorum.Marka hakkında bir çok yazı okudum.İnsanlar özellikle fırçalarından memnun kalmış bu markanın.Geçen gün sitesinde yüzde elli indirim olduğunu görünce ben de atladım hemen.Zaten normal fiyatları da o kadar komik ki 1$,3$,5$.Gerçekten şaşılacak iş.Fiyatı ucuz diye kalitesiz olarak düşünmesin kimse çünkü hem okuduğum yorumlardan hem de kullanma fırsatı yakaladığım bir ürününden kaliteli ürünleri olduğunu söyleyebilirim.Benim siparişlerim henüz gelmedi.Geldiği zaman daha ayrıntılı bir post kesinlikle hazırlayacağım.Bu post bir sonrakine ön hazırlık olsun o zaman :)

1.Mineral Foundation (Light)
Her ne kadar fondoten kullanan bir insan olmasam da bu ürünü araştırdım ve denemek istedim.
 2.Lipstick (Charming)
 3-Lipstick (Sociable)
 4.Jumbo Lip Gloss Stick (Sangria Starters)
 5.Blush With Brush (Glow)
 6.Cream Eyeliner (Coffee)
 7.Waterproof Eyeliner Crayon (Black)
 8.Matte Lip Colour (Praline)
 9.Pressed Powder (Porcelain)
 10.Studio Stipple Brush
Alabildiğim tek fırça oldu kendisi çünkü indirimden dolayı herşey tükenmişti.
 11.All Over Cover Stick (Light Beige and Spice Medium)
Bu ürünün iki rengini aldım.Açık rengini kapatıcı olarak kullanacağım.Koyu rengine de geldiğinde karar veririm artık :D.
Şimdilik sitede olan resimleri koyabildim ürünlerim gelmediği için.Okuduğum yorumlara göre sitedeki gösterilen örnekler gelen renklerle pek uyuşmuyormuş.Ama ben yine önlemimi alıp her birini tek tek araştırdım ve öyle seçtim.Umarım beni hayal kırıklığına uğratmazlar.Gerçi uğrasam bile bu kadar şeye harcağım para o kadar düşük ki..Hazır oluuun söylüyorum..Normalde bu ürünlerin hepsi 30 pound tuttu ancak 30 poundluk alışveriş yapınca yüzde elli indirimi kaptım ve bu kadar şeyi sadece 15 pound a aldım.Yani 50 60 lira civari..Ancak gördüğünüz gibi 10 parça ürün var.Yani gerçekten çok çok uygun fiyatlara kaliteli şeyler alabileceğiniz bir marka.Bakmanızı tavsiye ederim.Ayrıca ürünlerin hiç biri hayvanlar üzerinde denenmiyor. :)
Site için Tık Tık http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/page/home
Makyaj malzemeleri sanırım Tr'ye gelmiyor ancak fırça alabiliyorsunuz diye biliyorum.

6 yorum :

  1. Merhaba,

    Ürünleriniz geldi mi? Ve gümrükte bir sorun çıktı mı ben de elf'ten 30 poundluk alışveriş yaptım ve merakla bekliyorum sonucunu..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Ben ürünlerimi İsveç'teyken almıştım.Türkiyeye gelmesi konusunda pek emin olamıyorum malesef :/ ama düşük fiyatlı bir alışverişinizde deneyebilirsiniz sanırım

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar ürünleriniz geldi mi? Sorun çıktı mı? Ben çok endişelenirim böyle şeylerde, gümrükte takılır kalırsa ben de burada kalpten giderim. :D

    YanıtlaSil
  4. Ben Isvec'teyken aldigim icin elime sorunsuz ulasti ancak Turkiye konusunda emin olamiyorum herkes getirtiyor ama gumruge takilma ihtimali var malesef😞

    YanıtlaSil
  5. Stippling brushında sizde de tüy dökme oldu mu?

    YanıtlaSil
  6. Geç cevap verdiğim için kusura bakmayın.Hayır ben de herhangi bir dökülme yıkadı.Üstelik bir kaç kez de yıkadım ancak o fırçamı çok fazla kullanmıyorum.

    YanıtlaSil

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi