22 Ocak 2014 Çarşamba

Seyahat Öncesi Kozmetik Alışverişim!

Malum İsveç pahalı bir ülke olduğundan ihtiyacım olan ne varsa toplayıp geldim Türkiye'den.Şansıma ben oradayken Gratis'in ve Watsons'ın indirimlerine denk gelebildim.Kullandığım ürünlerden çok memnun kaldığım için paylaşmak istedimm. :)

İlk olarak saç  bakım ürünlerimden başlıyorumm


Watsons'ın kampayasına denk gelip bu ikiliyi yakalamam çok çok iyi oldu.Her ne kadar boya yapılırken saçımda hiç açıcı kullanılmasa da kimyasal bir madde sonuçta çok yıpranmıştı.Uzun saçlarıma kıyıp kestirdikten sonra güzel bakmaya karar verdim ve Keratinology nin saç maskesini ve gece saç serumunu aldım.Haftada bir ya da iki kez saç maskesini ve saç serumunu uyguluyorum ve sonuçtan gayet memnunum. :)
Gelelim ikinci saç bakım ürünü keşfimize.Bu ürün benim gibi saç düzleştiricisiyle uğraşmayı sevmeyip,saçlarının çok yıprandığını düşünenler için tam bir nimet!Bu iki taraflı fırçanın arasına saçlarınızı koyup tarar gibi fön makinası ile aşağıya doğru iniyorsunuz ve saçınız eğer düz ise gerçekten fön çekilmiş gibi oluyor.Benim saçlarım dalgalı olduğu için üzerinden bir kaç kez geçmek zorunda kaldım yalan olmasın. :) Bu arada Rossmann'da hala bulabileceğinizi düşünüyorum ben bir hafta öncesinde almıştım.
Cilt ürünlerime gelirseekk;
 Yine Watsons'ın indirimlerinden yararlanıp aldım bu ürünlerimi.Geçen hafta Loreal'in cilt temizleme ürünlerini indirimdeydi belki hala devam ediyordur.Cilt temizleme ürününe ihtiyacınız varsa göz atın derim.
 Her ne kadar el kremi çok fazla kullanmasam da kokusu yüzünden aldım.
 Maskeyi dün cildime uyguladım yaklaşık yarım saat bekleyip yıkadım ve sonuç cidden mükemmeldi.Cildim tertemiz ve yumuşacık oldu.Yüz maskesi almayı düşünenlere tavsiye ederim.
 Normal bir cildim olduğu için en uygun temizleyici olduğunu düşündüm.Daha deneme fırsatım olmadı o yüzden çok fazla yorum yapamayacağım ancak memnun kalacağımı düşünüyorum.

Çok fazla makyajdan anlayan ve uğraşan bir insan olmadığım için aldıklarım gayet öz ve net :D

Göz altı morluklarıma iyi geleceğini düşünerek Gratis'ten aldığım göz altı kapatıcısı.Ayrıca morlukları da yatıştırma etkisi varmış.Bir iki kez kullanma fırsatım oldu.Kapatıcılık açısından fena sayılmaz. 
 Vazgeçemediğim Golden Rose diplinerım.Daha açıp kullanamadım.Eskisini bitirmekle meşgulüm.Bu arada geçen hafta Gratis'te 6 liraya düşmüştü.
 Alix Avien rimel.Düz kirpiklere sahip olduğum için ben de hiç bir maskara öyle aman aman bir etki yaratmıyor.Anca dolgun kirpiklere sahip olanlar için önerebilirim.
Son olarak Alix Avien rujum.Rujda kırmızı ve bordo rengini çok seviyorum.Ancak her ne kadar özensem de çok fazla kullanamıyorum.Daha sonra rengini merak edenlerle paylaşabilirim
Ve soooon!! <3

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi