20 Ocak 2014 Pazartesi

Penceremden Görünen..




Uppsala'ya dönüşümün verdiği hüznü penceremden dışarı bakarak az da olsa hafifletebiliyorum sanırım.Beyaza baktıkça sanki etraftaki sessizlik ve ruhsuzluk yok olup tamamen huzura dönüşüyor.Masama oturup bazen saatlerce dışarıyı izliyorum,müzik dinliyorum.Binevi hayallerimdeki manzara karşımda duruyor.Küçük az katlı evler,ormanın içi,bembeyaz bir ortam,huzur,müzik e daha isterim.Her ne kadar Uppsala'dan çok hazzetmesem de bu görüntüsüyle kendisini çok sevdiriyor bana.Keşke hep kar yağsa diyorum.Türkiye'ye dönmeden bu görüntüye uzun uzun bakmalıyım sanırım..
 
Karın yağışını seyrederken dinlenilmesi gereken parça bence budur;


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi