9 Ocak 2014 Perşembe

Devam Eden Kore Dizi Tavsiyesi

Uzun zamandır blogtan uzak vakit geçirirken anlatacak şeylerimin biriktiğini hissettim.Yeniden bir başlangıç yapmak iyi olacak belki de.
Uppsala 'da ki boş vakitlerimde delisi,manyağı olduğum kore dizilerinde biraz sınırımı aştım sanırım.Birini bitirmeden bir başkasına başlar oldum artık.Sanırım dizi bölümlerin kısa olması beni cezbediyor.Bir an önce bitireyim diye uğraşırken bir bakmışım tüm günüm gitmiş.Aman siz öyle olmayın.Uzun lafın kısası son zamanlarda izlediğim ve gerçekten beğendim dizileri sizlerle paylaşmak istedim.K-drama severlere gelsin... :D

1.sırayı hala devam eden 'Man Who Came From The Stars' alıyor

Bu diziye başlayalı çok olmadı.Zaten devam etmekte olan yeni bir dizi ve şuan devam eden diziler arasında en çok sevdiklerimden biri hatta en sevdiğim diyebilirim.Dizinin baş karakteri Do Min Joon 400 yıllık Joseon hanedanlığından gelen,bazı güçlere sahip gizemli bir adam.Dizi de bu gizemli adamın aşkını anlatıyor.Gerçekten eğlenceli bir dizi izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

2.sırayı yine devam etmekte olan bir dizi alıyor 'Let's Eat'


Yahu  diziyi izlerken her ne kadar Kore'nin yemeklerini bilmesem de ağzımın suyu akarak izliyorum resmen.Adı üstünde dizimizin teması yemek içerikli ama içersinde yeterince aşk,komedi unsuru bulunduyor.Ben yedinci bölümünün çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum valla.


3.Sıra da 'Prime Minister and I ' 

Dizi de bir magazin muhabiriyle.Kore Başbakanı'nın anlaşmalı evlilik yapmasıyla birlikte yaşanan komik, bazen duygusal ve romantik bir hikaye anlatılıyor.Sıralamam arasında en sonuncusu bu çünkü başroldeki kızın seçimlerinden hoşlanmıyorum.En azından bugüne kadar olan bölümlerinde hoşlanmadım.İzlediğiniz de belki bana hak verirsiniz. :)

Şimdilik devam eden diziler arasında takip ettiğim ve tavsiye edebileceklerim bunlar.Geçmiş yılların dizilerini de izliyorum ancak onların tavsiyesi bir başka post a kalsın :)

2 yorum :

  1. Şu let's eat'in bir bölümünden sonra bile Koreye gidip delicesine yemeklerinden yemek istedim, bilemiyorum.... .:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence gitme aç kalırsın =) ben de özenirdim ama !!! helal gıdaya devam anlayacağın

      Sil

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi