14 Kasım 2013 Perşembe

Yıpranmış Saçlar İçin Saç Bakım Ürünlerii!



Siz de benim gibi saçlarınızın sertliğinden mi muzdaripsiziniz? O zaman bu yazdıklarım size birazcık yardımcı olabilir. 
İsveç'e geldiğimden beri saçlarım inanılmaz derecede yıprandı.Ne düzleştirici ne de maşa uyguluyorum saçıma.Banyodan sonra tek yaptığım tarayıp,kurutmak.Tabi tararken ve kuruturken de istemeden zarar veriyoruz saça.Ee bir de saçta boya olunca dolaşmalar ve kırılmalar çok çabuk oluyor.Saçlarımla burada biraz sorun yaşadığım için sonunda saç bakım ürünlerimi daha sık kullanmaya karar verdim.Dürüst olmak gerekirse çok fazla kullanmıyordum.Genelde unuturum böyle şeyleri :D.Ama bu sefer aksatmak yok!!

Ürünlerime gelince soldan ilk Shcwarskopf'un Argan Yağlı şampuanı.Bu ürün Türkiye'de bulunmuyor ancak internetten elde edebilirsiniz.Bu ürünü Türkiye'de kullanırken çok memnundum ama buraya gelince saçlarımın bir gün içinde yağlandığını fark ettim.Şampuandan dolayı olduğunu düşünerek şampuanımı değiştirdim ancak değişen pek bir şey olmadı.Sanırım havasından ya da suyundan olsa gerek.Yaramadı İsveç benim saçlarıma :D.Ama Türkiye'deyken çok memnun kalarak kullandığım bir üründür kendisi tavsiye ederim..



2.olarak duş sırasında saçlarım ıslakken uyguladığım yine Schwarzkopf'un Ultimate Repair Keratinli saç bakım maskesi.Bu serinin daha önce şampuanını,spreyini ve balsamını kullandım.Çok memnun kalmıştım.Son olarak saç bakım maskesini aldım.Diğer ürünlerden de memnun kaldığım için bunun da işe yarayacağından eminim!
Son olarak duş sonrası kullandığım ürünler yine Schwarskopf'a ait.
Soldaki ürün yukarda bahsettiğim saç maskesinin sıvı saç kremi veya spreyi de diyebiliriz.Duş sonrası kullanımında eğer sizin de benim gibi dolaşan ince telli saçlarınız varsa açılması konusunda çok yardımı dokunuyor sağolsun.
Sağdaki ürün en başta bahsettiğim şampuanın saç bakım yağı.Saçlarımı taradıktan sonra uçlarına bu yağdan sürüyorum.Gerçekten yumuşacık ve parlak yapıyor.Bahsettiğim ürünlerden ben çok memnunum eğer sizin de benim gibi problemleriniz varsa kullanmanızı tavsiye ederimmm :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi