31 Ekim 2013 Perşembe

Victoria's Secret Mankeni 'Cara Delevingne'

Bildiğiniz gibi Cara Delevingne özellikle saçlarından çok daha koyu ve kalın olan kaşlarıyla baya bir ünlü.Bu konuda  fazla eleştiriler alsa da  farklı göründüğü için benim her zaman hoşuma gitmiştir.Rahat tavırları ve tarzı ile benim en çok sevdiğim Victoria's Secret mankeni olmuştur kendisi.
 Zara,Chanel,Burberry  gibi ünlü markaların modelliğini de yapmışlığı var.Çok çalışıyor bu kız yahu.Çalışkanlığının yanı sıra duydum ki sesi de güzelmiş ancak test edip onaylayamadım henüz.Asıl konumuza gelelim ve Cara Delevingne nin tarzını yakından inceleyelim. :)

Özel günlerde gayet şık bir görünümü var peki ya günlük hayatta?!






 Gördüğünüz üzere çok salaş ve kendine has bir tarzı var.Genellikle seçimlerini jeanden, spor ayakkabılardan ve ankle botlardan kullandığını söyleyebiliriz.Ben tarzını çok beğendiğimi söyleyebilirim ,peki siz ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi