23 Eylül 2013 Pazartesi

Stockholm Gezisii!



Herkese Merhaba!
Bir kaç gün aradan sonra yine buradayım.İsveç'te 1. ayımı doldurmak üzereyim.Henüz çok güzel vakit geçiriyorum,çok eğleniyorum diyebilecek kadar alışamadım buraya.Ancak inanıyorum ki yavaş yavaş her şey gelişecek ve yerine oturacak.
Dün sonunda Stockholm'e gidebildim.Bana İstanbul'u anımsattı Stockholm.Güzel bir şehir. Hafta sonuna denk geldiği için bütün dükkanlar saat 16.00 da kapandı malesef. O yuzden Stockholm u ziyaret edecek olursanız hafta içini tercih edin derim.Zaten akşam saatlerinde çok güvenli olduğu da söylenemez.O yüzden en azından akşam 18:00-19:00 a kadar gezebildiğiniz kadar gezmelisiniz.Caddelerde hediyelik eşyalar alabileceğiniz çok güzel dükkanlar var onları es geçmeyin derim. :)











 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi