15 Eylül 2013 Pazar

İsveçliler Nasıl Mı Giyiniyoor?

Herkese Merhabaa!
Bir kaç gün aradan sonra tekrar buradayım.Havaların güzel olmasını fırsat bilip arada atıyoruz kendimizi dışarı.Burda yaşayanların söylediğine göre çok iyi zamana denk gelmişiz :). Tabi bu iyi zamanda ben hala Stockholm'e gidemediğim için üzülüyorum.Ama haftaya Cuma'ya Stockholm planımı yaptım.
 Buraya geldiğimden beri insanları inceler oldum.Malum İsveç in kızları meşhurdur.İnceledim onları nasıl giyinirler, tarzları nasıldır? Genel bir yorum yapmak gerekirse gerçekten kaliteli giyinenler de var berbat giyinenler de..Sokakta birebir çekemesem de benzettiğim kombinleri sizinle paylaşacağım. :)


Yüksek bel pantolonlar neredeyse herkesin üzerinde!



 Burada rengarenk kafalar görmek pek olası bir şey :D
Tabii bu arada ekose modasını yabana atmamak gerek :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi