27 Eylül 2013 Cuma

2013/2014 FALL/WINTER!

Kabul ediyorum bu postu yazmakta çok geç kaldım.Aslında çok fazla boş zamanım var ama güzel şekilde değerlendirmeye başlayamadım henüz , artık planlarımı yapıp bloğuma daha fazla önem vermeye karar verdim.Şuan sonbahardayız ,kış da geldi çattı.Kalın atkılarınız ,  polar eldivenleriniz ,  renkli renkli bereleriniz vee olmazsa olmaz oversize montlarınız hazırdır dolaplarınızda umarım.Zira soğuk havalar kapıda. :)

Ben de şöyle bir huy var sizde de var mı bilmiyorum ama  sezon boyunca moda olacağını bilmediğim şeyler çok önceden dikkatimi çekmeye başlar.Mesela toz pembe.Gariptir ki pembe tonlarını çok sevmememe rağmen kış gelmeden aldığım kazakların hepsi o tondaydı.Oysaki sezonda göze çarpacak renklerden biri olacağını hiç düşünmemiştim!

 Ekosenin ne kadar popüler olduğunu herkes biliyor sanırım :)


,




Oversize montla ekose deseni birleşince sizce de mükemmel olmamış mı?


Bu sezonda oversize montlarınızı kemerlerle süsleyebilirsinizz!




Kahverengi,bordo ve camel ı bir kenara atmamak gerek.



                                                 Bu sezon biker ve ankle botlar yine çok moda!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi